XboxGta Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) 1. Voor: Na: 2. Voor: Na: 3. Voor: Na: 4. Voor: Na: 5. Voor: Na: Rates & comments plz [b]1.[/b] [b]2.[/b] [b]3.[/b] [b]4.[/b] [b]5.[/b] Klik voor één van mijn eerste ontwerpen ... Bewerkt: 18 juli 2006 door XboxGta Reageren
Le MrG Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ontwerpen zijn het niet echt, het is gewoon Photomanipulatie. 1. De kleuren zijn er flink op vooruit gegaan 2. De mooiste vind ik zelf 3. Lelijk, de kleuren staan niet 4. Geen verschil ? 5. De slechtste, deze vind ik maar niks Reageren
Upstream Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Allereerst wil ik zeggen dat je ze echt veels te erg overbelicht. Je zet het contrast en brightnes veels te hoog, hierdoor krijg je grote witte plekken en dat verpest. Dat is echt iets dat je in de toekomst moet verbeteren. 1. Om te beginnen, overbelicht. En dan kijk ik vooral naar de snavel van het beest en de planten op de achtergrond. Ook hebben die veren van nature al een groot contrast, en nu is het beetje diepte dat ze nog hadden verloren gegaan. De letters zijn overigs wel mooi, alleen een beetje verkeert geplaatst en iets te klein. 2. What the hell is hier gebeurt? Het idee van die berg is wel anders dan de andere en orgineel, maar wat het moet voorstellen? Het ziet er echt heel raar uit. En ook hier weer die overbelichten plekken, zie je dat op die rotsten op de voorgrond hele grote witten plekken zitten. Zelfde verhaal met het water, dat is ook veels te licht blauw en te egaal. 3. De letters zijn heel onduidelijk. En jammer dat het plaatje waarmee je begon van slechte kwalitiet was (en dan kijk ik vooral naar die toppen van die bergen, naar dat pixelachtige). 4. Deze staat me echt heel erg aan, het lettertype is strak, goed geplaats en duidelijk. Je hebt een mooie foto uitgekozen. Ik zou deze eigelijk heel goed in een natuurkalender zien hangen. 5. Zonde dat de letters zo wazig zijn. Deze is opzich wel mooi, hij is niet 'over'-belicht maar wel gewoon te licht van kleur. Iets donkerder en hij zou stukken beter zijn. Ik doe er nog even drie plaatjes bij van wat ik bedoel met dat overbelicht en wat dan beter is. Orgineel Goed Overbelicht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.