Jump to content

Vasthangen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Ik heb mijn GTA SA weer opnieuw geinstalleerd..

Ik heb geen zin meer om WEER alles zo te halen zonder codes dus ik heb de Noobmode geinstalleerd, maar komt het nu daardoor dat ie blijft hangen bij de 4de missie (Drive-thru)

Kun je GTA trouwens ook een andere versie geven want ik pak een No-cd patch altijd maar kan kiezen tussen

versie 1.00 of versie 1.01 ?

Wat is het verschil?

Help mij aub want flip er echt van uit..

Geplaatst:

Ja, als je n00bmode hebt geïnstalleerd kun je soms nog wel eens een foutje tegenkomen. Ik hoop dat je versie 2 van n00bmode hebt geïnstalleerd want bij N00bmode versie 1 loopt alles mis. N00bmode versie 2 is te downloaden op GTAGames.nl.

Je hebt ook versie 2 van San Andreas daar zit eeen soort tool in dat je niet kunt modden. Zie oo het gepinde topic in het SA Savegame Aanvraag forum.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ParriCide,

Vraag het in dit forum ;).

Als ik wat meer verstand had van computers, had ik je wel geholpen. Maar ik weet niks ervan af :sst:.

EDIT: NU HEB IK ER GENOEG VAN RUURD!!!! :@ :@ (:puh: :P )

Bewerkt: door Juju
Geplaatst:

hey

Jeh tog bedankt voor info

Ik heb de noobmode v2 geinstalleerd maar zal eens kijken voor GTA SA v2.0 dan

Kan ik dat ergens downlaode??

Geplaatst:

Bij de instalatie van de noobmode 2.0 heb je keuze uit 3 verschilende versies: Normal Version, Opened up Version en de Stripped Version. Als je de Storyline wil spelen met de noobmode dan moet je de Normal Version installeren. Als je de Opened Up Version installeerd loopt deze altijd vast bij de missie Drive Thru.

Dus als je noobmode even opnieuw installeerd op de normal version, dan moet het probleem verholpen zijn. ;)

Geplaatst:

Heeyh Bedankt man voor deze reactie

Dus het is mijn fout dan hahahahaa..

Zie je dat wist ik wel!!

Hej hopelijk werkt het wel hahahaaa... Ik ben GTA SA alweer aant installeren want had m alweer eraf gegooit..

dacht dat het probleem bij de install lag..

Dank je wel..

ooW.. Srry voor het gebruiken dan van cd patch want wist niet dat dat illigaal was :puh: want vind het irritant om de cd de hele tijd te gebruiken enzo...

Sry

Geplaatst:

NU HEB IK DIE KUT NOOBMODE met normal geinstalleerd en hangt nog vast

Bah bah man wat heb ik eraan dan Kutzooi

Kan ik niet gewoon een savegame downloaden voor een missie NAAR drive thru?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...