Jump to content

straal jager gespot

Recommended Posts

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• barry

4

• Majus

3

• Sasuke

3

• Pete-R

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ja wel vet dat hij raketten schiet naar je vleugels waarna je heel stroef gaat vliegen :puh: !

Ben zelf een keer gecrashed vanuit de hoogste positie met een plane , en ik ging op me'n bek naast een gebouw... :puh:

Geplaatst:
ga met de dodo naar san fierro dan zie je een straal jager achter je aan zitten!

screens komen nog!

Dat is ook met een auto als je zo'n stuk zie waar je niet meer verder kan en dan spring je in het water en je zwem naar de overkant krijg je ook gelijk 4 sterren! Kan jij trouwens nu al bij de dodo? Ik kan heel de vliegschool niet vinden!

Geplaatst: (bewerkt)

ik zit in de 40 en bij mij is nog geen spoor te bekennen van de vlieg school

Bewerkt: door barry
Geplaatst:

ik heb pas 20 missies maar je kan via je auto over de muur heen komen, dna kan je ook meteen die shamal pakken (is die luxe vliegtuig)

en die kan ej meteen al in vleigen,

Geplaatst: (bewerkt)

Komt de vliegschool op de kaart te staan of krijg je een seintje dat je er heen kan?

Bewerkt: door petersmurfje
Geplaatst:

khad de eerste dag van het spel (28ste) al in een straaljager en legervliegtuig gevlogen,... moet je es boven "the no fly zone" vliege, lol joh :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...