Jump to content

straal jager gespot

Recommended Posts

Geplaatst:

Hayate, niet doen of je iets weet als je het niet weet! Daar help je niemand mee!

Vliegschool kan je kopen na zo'n 60 missies, in Las Venturas, dus niet in San Fierro of Los Santos!!

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• barry

4

• Majus

3

• Sasuke

3

• Pete-R

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

maar er staat ok 1 in sf een straaljager maar je hebt een helicoptervandoen en ik vind er geen die niet op slot izjn weet iemand een helicopter die niet op slot is?

Geplaatst:

kben nu bij missie 41 ofzo maar ik heb ook nog geen fly school gezien!? maar is die ook op San fierro of alleen op Las Venturas?? :blink: :ph34r:

Geplaatst:

vliegschool ligt op lV

boven de noflyzone dat vliegveld dus kijk maar op de officiele map die je bij het spel heb gekregen het is simpel te vinden ;)

je mag er btw toch pas aan beginnen met een bepaalde mission... en als je die gedaan heb kan je legaal vliegen en mag je elk vliegveld op..... :)

Geplaatst:
als je met de vliegschool klaar bent(dus om te leren vliegen) kan je dan in elk vliegtuig op san fierro?

je kan in elke vliegtuig elke helicopter op elk vliegveld B)

Geplaatst:
vliegschool ligt op lV

boven de noflyzone dat vliegveld dus kijk maar op de officiele map die je bij het spel heb gekregen het is simpel te vinden ;)

je mag er btw toch pas aan beginnen met een bepaalde mission... en als je die gedaan heb kan je legaal vliegen en mag je elk vliegveld op..... :)

mijn aarderijkskunde leraares zou je vermoorden lol , ten noorden van dus :puh:

Geplaatst:

vliegschool komt vanzelf als je gewoon missies blijft doen, je moet um halen als je verder wilt naar las venturas waar ik nu ben :D

Geplaatst:

Um ik hoef niet te lere vliege mag zow elk vliegveld op :puh: En ben nog maar in de eerste stad bij die dans missie :puh:

Geplaatst:
Um ik hoef niet te lere vliege mag zow elk vliegveld op :puh: En ben nog maar in de eerste stad bij die dans missie :puh:

lol je hoeft dat wel als je verder wilt komen in sa

• 2 weken later...
Geplaatst:
Hayate, niet doen of je iets weet als je het niet weet! Daar help je niemand mee!

Vliegschool kan je kopen na zo'n 60 missies, in Las Venturas, dus niet in San Fierro of Los Santos!!

Se7en je heb helemaal gelijk

in the desert kan je pas de vliegschool KOPEN en dan kun sde gij oefenen

Geplaatst:

ja, als je met je auto over het hek klimt heb ik ook gedaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...