Jump to content

straal jager gespot


gta player

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • barry

    4

  • Majus

    3

  • Sasuke

    3

  • Pete-R

    2

Top Posters In This Topic

die straaljager heet de hydra mensen :angry:

er is een missie op lv dat je deze moet stelen en 3 vliegtuigen moet neerknalle :puh: dan staat de hydra op je airstrip gespawnd in de 2de hanger de vliegschool word unlockt bij de missie learning to fly in lv

Link to comment
Delen op andere websites

Um ik hoef niet te lere vliege mag zow elk vliegveld op :puh: En ben nog maar in de eerste stad bij die dans missie :puh:

ja, als je met je auto over het hek klimt heb ik ook gedaan

Ik heb action replay dus hoef niet moeilijk te doen.

En ik kan dan gewoon veel cheats gebruike en ook tijdens sabve herkent ie de cheats niet dus kan hem 100 procent uitspele met codes aan .

heb een cheat low gravety die is funny als je loopt niet in de auto en op de motor :puh:

Bewerkt: door ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Um ik hoef niet te lere vliege mag zow elk vliegveld op :puh: En ben nog maar in de eerste stad bij die dans missie :puh:

ja, als je met je auto over het hek klimt heb ik ook gedaan

Ik heb action replay dus hoef niet moeilijk te doen.

En ik kan dan gewoon veel cheats gebruike en ook tijdens sabve herkent ie de cheats niet dus kan hem 100 procent uitspele met codes aan .

heb een cheat low gravety die is funny als je loopt niet in de auto en op de motor :puh:

heb een cheat low gravety die is funny als je loopt niet in de auto en op de motor :puh: ? kan dat zinnetje iets duidelijker als je loopt niet in de auto en op de morter :S :S beetje vaag

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...