gangster28 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Hallo, Ik heb sinds een paar weken een homecinema, de JVC TH-P5. Maar nu wil ik weten hoe ik mijn tv en mijn ps2 er op aan kan sluiten want er past er nu maar één op. Spec: • Ingebouwde decoders: Dolby Digital, DTS en Dolby Pro Logic II • Uitgangsvermogen: Voor/Surround: 40 W per kanaal*, Midden: 100 W**, Subwoofer: 100 W*** • Ondersteunde systemen: DVD-Video, DVD-RW, DVD-R, +RW, +R, CD, CD-R/RW, SVCD/VCD, MP3/WMA/JPEG digitale foto's (CD-R/RW, DVD-R/RW), MPEG-4 (ASP)/DivX (CD-R/RW, DVD-R/RW) • Progressive Scan uitgang • USB Host (USB 2.0 Full-Speed) • Component Video uitgang • SCART met RGB (ingang: TV geluid; uitgang: video) * min. RMS, bij 3 ohm en 1 kHz, met niet meer dan 10% totale harmonische vervorming ** min. RMS, bij 4 ohm en 1 kHz, met niet meer dan 10% totale harmonische vervorming *** min. RMS, bij 4 ohm en 30 Hz, met niet meer dan 10% totale harmonische vervorming • Digital Direct Progressive Scan uitgang • 3-weg voor luidsprekers en grote midden luidspreker • Digital Surround Mode voor 2-kanaals geluid: Dolby Pro Logic II (Movie/Music)/All Channel Stereo/Stadium • USB Host functie • DVD Express Play Start • Rolling Pickup • 5.1-kan. Full Digital versterker (in de centre unit) • 12-bits/108 MHz video D/A converter • Luidsprekers voor wandmontage (voor/midden/surround) • 16 cm passieve subwoofer De uitgang: Zie foto. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik heb hier niet echt verstand van, maar als je je PS2 op je tv aansluit en dan de tv op je homecinema, dan gaat de PS2 uiteindelijk toch ook via de homecinema? Reageren
Rullez Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik heb hier niet echt verstand van, maar als je je PS2 op je tv aansluit en dan de tv op je homecinema, dan gaat de PS2 uiteindelijk toch ook via de homecinema? Je heb helemaal gelijk maar hoeveel kanalen heb jij op je tv om playstations aantesluiten? Reageren
gangster28 Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 3 Maar hij doet het niet zo omdat me tv van een ander merk is. Reageren
-Niels- Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Je moet je PS2 aansluiten op je TV en bijvoorbeeld het rode en witte draadje van het geluid op je DVD-speler doen. (Hoeft niet kan wel) Want hoe kan die TV ooit signalen krijgen via die DVD-speler van de PS2? Bewerkt: 18 juli 2006 door -Niels- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.