Jump to content

col file voor model in zmodeler maken?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had mezelf een mooie wagen gemaakt voor GTA SA , een nissan primera.(met zmodeler2.0.7)

nu las ik over dummies and dacht ik dat het wat te moeilijk zou zijn om dat in-game te zetten.

dus heb ik vlug ff een doosje met texture gemaakt en geexporteerd als dff en ook de txd al gemaakt met txd workshop.

nu die col nog, en dat snap ik niet

je zou je model moeten exporteren naar een .x formaat,maar die staat bij mij in zmodeler er niet bij.

ook heb ik geprobeert men dff file in 3ds max7 te importeren met kams scripts maar dat lukt ook niet (error: not a void dff file)

weet iemand hoe ik een col file make voor een model dat ik in zmodeler 2.0.7 heb gemaakt?

oh jah, en als je een goede site weet met uitleg over dummies en hoe ik de auto rijdend krijg in GTA dan mag je me dat ook altijd laten weten

bedankt

Geplaatst:

Over dummies, kan je mij altijd uitleg vragen. Daar weet ik tamelijk veel van. Maar een auto col en een gebouwen col is verschilend. Als je een auto col wil, dan moet je de originele .dff van SA gebruiken. Voor een gebouw moet je een nieuwe maken in 3dsmax en in gta3.img zetten.

Geplaatst:

moet ik dan de dff file (van een auto) extracteren van de gta3.img,deze editen(vertices anders zetten zodat het model een nissan primera is)??

ik snap het niet helemaal:s

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...