Laulau Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Hey, Ik heb hier GTA:VC zonder problemen kunnen installeren maar wanneer ik wil beginnen met spelen laat ie alleen de eerste paar seconden van het intro filmpje zien (met de R van Rockstar dus) en daarna wordt het scherm gewoon zwart en kan ik em nog alleen uitzetten met Ctrl-Alt-Del. Compatibility mode veranderen maakt geen verschil. Dit zijn mijn specs: nVidia nForce 3 AMD Athlon 64 3500+ GeForce 6800GT 1024 MB RAM Windows XP Home SP2 Alvast bedankt! Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Installeer hem eens opnieuw. Reageren
Baffie Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Probeer eerst de standaarddingen, opnieuw installeren, PC opnieuw opstarten, (heb je wel legale versie van VC) en zulk soort dingen, pas als er dan nóg niks gebeurt, weet je zeker dat er een probleem is. Reageren
Laulau Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Hey, Allemaal geprobeerd, zonder succes (ik heb overigens een legale versie). Het NO-INTRO pack van www.gamecopyworld.com installeren werkt wel. Toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.