Jump to content

kleine vage dingen


medion

Recommended Posts

(deze topic is bedoeld voor kleine dingen die nauwlijks opvallen, niet voor grote dingen die horen in Vreemde screens Vice City)

dit valt nauwlijks op, maar wel vreemd dat rockstar de achterkant is vergeten.

voorkant

http://img85.imageshack.us/img85/1362/vaag1ky9.png

de achterkant is gewoon weg.

http://img85.imageshack.us/img85/6931/vaag2kb0.png

ook vreemd, je ziet tommy zijn snipper niet omhoog houden als hij schiet.

http://img85.imageshack.us/img85/4674/naamloosht8.png

medion :cya:

Bewerkt: door medion
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een onnodig topic als je het mij vraagt, zulke dingen kun je beter in het "dit slaat nergens op topic" plaatsen of in "vreemde screens van vice city"

(deze topic is bedoeld voor kleine dingen die nauwlijks opvallen, niet voor grote dingen die horen in Vreemde screens Vice City)

want waarom zouden er geen kleine dingen in dat topic passen? Daar is het toch juist voor? :bonk:

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

maar deze vallen niet op, die anderen wel. Bijv. dat iemand in het zand is weggezakt. Dat zie je gelijk. Maar bij de sniper niet, daar moet je de herhaling aan klikken en het waarschuwingsbord moet je ook maar net zien aan de achterkant.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet helemaal, is die screen van MTA, want ik heb in Vice City nog nooit in-game iemand anders met een sniper zien schieten, in de missie Cannon Fodder zeggen ze wel dat iemand met een sniper schiet, maar die houd z'n geweer in het echt gewoon omhoog.

Misschien wel handig om er iets duidelijker bij te zeggen wat er bedoelt wordt, bij die eerste twee screens zag ik het ook niet helemaal meteen. Het bord is aan de voorkant wel te zien, maar aan de achterkant die je alleen maar "hek", je ziet de achterkant van het bord niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wel handig om er iets duidelijker bij te zeggen wat er bedoelt wordt, bij die eerste twee screens zag ik het ook niet helemaal meteen. Het bord is aan de voorkant wel te zien, maar aan de achterkant die je alleen maar "hek", je ziet de achterkant van het bord niet.

heb ik al aangepast.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik snap het niet helemaal, is die screen van MTA, want ik heb in Vice City nog nooit in-game iemand anders met een sniper zien schieten, in de missie Cannon Fodder zeggen ze wel dat iemand met een sniper schiet, maar die houd z'n geweer in het echt gewoon omhoog.

Misschien wel handig om er iets duidelijker bij te zeggen wat er bedoelt wordt, bij die eerste twee screens zag ik het ook niet helemaal meteen. Het bord is aan de voorkant wel te zien, maar aan de achterkant die je alleen maar "hek", je ziet de achterkant van het bord niet.

Dat met die sniper kan je zien door naar de replay te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...