peter13 Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 ik vroeg mij af of je al gelijk van de ene naar de andere stad kunt rijden ik krijg hem vrijgag pas dus ?????????????zeg het maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Als het goed is wel maar je krijgt gelijk onwijs veel polite achter je reet aan. Waarom? Part of the story. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Het kan wel maar het mag niet van de politie , Je krijgt een wanted level van 4 die je niet kwijt kunt raken Na een paar missie's wordt je ook opgebeld dat je de stad niet mag verlaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.