Cabron Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik wil vigilante doen maar hoe kan ik hem het snelste halen? ik had ergens iets gelezen van in een garage zitten en dan alle auto's explodeer code Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Ik wil vigilante doen maar hoe kan ik hem het snelste halen?ik had ergens iets gelezen van in een garage zitten en dan alle auto's explodeer code Ja dat heb ik ook, ik zoek dat topic wel even voor je op. Edit: >Hier< is het topic dat je zocht! In ieder geval ik heb wel wat tips. Wees goed voorbereid als je gaat beginnen. Hiermee bedoel ik dus een paar stevige wapens, waarmee je een drive by kan doen. Verder zou ik ook een minigun meenemen die kun je vinden in het huis van Mike Toreno in the Desert. Op die wapens kun je het best ook goeie skills hebben, zo heb je bijvoorbeeld bij sommige wapens 2 in je handen want nog wel eens van toepassing kan komen. Doe het niet met de politieauto maar met een politiemotor. Zo kun je steeds schieten en je kan overal makkelijk tussendoor. Je kan natuurlijk ook een tank of de hunter nemen, maar dat vind ik nogal onhandig. Als je een leuk voertuig uitgekozen hebt, start dan gewoon de vigilante missies. Zodra je de 1e moet doen pakken zul je ook een beetje moet gokken waar hij langs gaat. Zo kan je hem als het ware opvangen en met je minigun neer schieten, zo doe ik het altijd. Je moet dan we leerst uit je auto stappen. Verder kun je ook gewoon achter hem aanrijden met je politiemotor en dan steeds op hem schieten wat ook goed werkt. Nog één tip mocht je net begonnen zijn met GTA dan kan je de vigilante omdat je dan enkel Los Santos hebt. Maar je kan ook wachten totdat bijvoorbeeld je driving skills beter zijn. In ieder geval veel succes! Bewerkt: 18 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Matthijs raad je de Hunter en de Rhino af, maar ik raad ze je juist aan. Als je goed kan vliegen moet je gewoon in Verwant Meadows de politie missie starten. Dan vlieg je er naartoe en knallen. Hier kun je ook het beste de Rhino gebruiken of in Badlands. Start de missie en racen maar, drive-by dat zuigt echt. Gewoon de Hunter of de Rhino nemen. Reageren
Lord of War Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik hield het simpel, ik heb de viligate gedaan met een Rhino. Dat is erg gemakkelijk, rij gewoon tegen je target aan en hij ontploft. Je kunt hem spawnen door deze cheat: Spawn Rhino (Tank): Circle, Circle, L1, Circle, Circle, Circle, L1, L2, R1, Triangle, Circle, Triangle Of als je geen codes wilt gebruiken, klik hier als je wilt weten waar hij te vinden is. let wel op! Als je in die omgeving komt, heb je 4 sterren. Veel succes! Reageren
Cabron Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Dankjewel allemaal! maar ik speel op de pc (met cheats) dus aan die ps2 code heb ik niet veel ik ga de cheat manier proberen Reageren
Preddy Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Dit kan ook simpel zonder cheats (ps2 werkt t iig, niet cker van pc) Pak een politie auto of motor en rijdt ermee naar een gebouw waar je naar binnen kan. Start de vigilante missies en ga het gebouw binnen. Wacht hier een 10 tot 20 seconden. Als het goed is krijg je nu het bericht dat de criminelen gekilld zijn. Stap nu weer op/in het vehikel en de volgende missie begint. 11x herhalen en je hebt het gehaald. Als je het berichtje niet krijgt dat de criminelen zijn gekilld, ff opnieuw in/opstappen en weer naar binnen gaan. Weet niet of dit al bekende glitch is hier. Bewerkt: 22 juli 2006 door Preddy Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Weet niet of dit al bekende glitch is hier. Ja hoor, maar als je hem weer even bovenhaalt vind ik niet erg. Er zijn altijd genoeg mensen die vergeten de zoekmachine te gebruiken, dus zien ze dit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.