Jump to content

Hoofdmissies en Zijmissies Filmpjes.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Heeft iemand een site waar je filmpjes van Hoofdmissies en Zijmissies kan zien ?

Ik heb al op google gekeken en hier op het forum.

Maar dat zijn alleen stunt filmpjes en trainers.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dit is een lastige vraag! Zelf heb ik GTA LCS niet, maar goed.

In het GTA SA Missie Hulp forum ben ik zo af en toe wel een missie filmpje tegengekomen, bijvoorbeeld van Mike Toreno. Misschien kun je daar een beetje rondneuzen (in het GTA SA Missie Hulp Forum) in de hoop dat je zo'n filmpje kan vinden. Daar kun je jouw filmpjes misschien ook op vinden.

Ik weet trouwens niet veel van PSP of PS2, maar volgens mij kun je er ook geen filmpjes mee maken. In zo'n geval is het totaal nutteloos van mijn post en ook om rond te neuzen in de GTA SA Missie Hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik denk dat ik het antwoord wel weet: Nee. :N

Nog niet althans.

Met de PSP kan je wel filmpjes maken door middel van het Cheatdevice, alleen zijn die nou ook niet bepaald van goede kwaliteit (er worden gewoon steeds achterelkaar screenshots genomen) en er zit geen geluid bij. Nou maakt het geluid niet erg veel uit, maar toch. Bovendien gaat het best moeilijk om dan met de PSP een videowalkthrough te maken, omdat steeds per screenshot die genomen moet worden de boel ernstig vertraagd wordt. Erg goede missie-filmpjes kan je zo dus niet maken.

Met de PlayStation 2 kan je wel filmpjes maken, maar dat moet je waarschijnlijk wel doen met een videocamera en de omstandigheden moeten perfect zijn om een mooi opgenomen filmpje te maken.

Denk aan: De camera moet perfect op het beeldscherm gecentreerd staan, heel de kamer moet verduisterd zijn, enz...

Je zou ook met de videocamera op de PSP kunnen filmen, dat zou misschien wel wat handiger gaan dan met de PlayStation 2, maar dan nog gelden wel dezelfde voorwaarden als hierboven.

Op Google Video heb ik wel een aantal filmpjes gevonden over GTA: Liberty City Stories, maar dat zijn inderdaad meer stuntfilmpjes en filmpjes die voor de lol zijn gemaakt.

Verder zou ik anders gewoon maar hulp gaan zoeken op WikiGTA, en anders zou je ook nog gewoon om tips kunnen vragen in het Liberty City Stories Missie Hulp Sub-forum.

Mocht het dan nog écht niet lukken, dan zou je uiteraard altijd nog je Savegame kunnen plaatsen in het Save Game Aanvraag Topic. Uiteraard zul je er wel wat geduld voor moeten hebben, want niet iedereen zal er gelijk tijd en zin voor hebben om jouw Savegame te doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt de ps2 op de videokaart van je pc aansluiten als je een videokaart hebt.. dan heb je opneem programma's die zet je aan terwijl je gta speelt op de monitor van je pc.. ;)

voor de psp ik een kwestie van filmen idd.. maar misschien word daar nog wel voor gemaakt.. of gehackt.. maar ik zou niet weten waar je filmpjes van de 'cut scene' moet krijgen.. gewoon zoeken denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...