Cabron Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Wil iemand hem voor mij halen het lukt me echt niet..
BaasB Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Ik doe hem voor je. EDIT: Ik heb de missie New Model Army gedaan. Beloning: $7000 Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. De missies bij Zero zijn nu allemaal gedaan. Er staat nou zo'n dollartje voor de Zero RC shop. Telkens als je over dat dollartje heen loopt, krijg je geld. Je vind de savegame onderaan deze post. Succes verder. By the way: Jouw CJ is zwaar relaxed. EDIT 2: Ik zie het al, ik heb de verkeerde savegame ge-upload. Sorry. :$ Nu staat de goede savegame er. Groeten BaasBart GTASAsf6.b Bewerkt: 18 juli 2006 door BaasB
Cabron Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Jes bedankt! hehe en dankjewel dat mijn CJ relax is Bewerkt: 18 juli 2006 door Cabron
Cabron Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost maar je hebt de missie niet gehaald!? de savegame is nog van de missie Mike Toreno en ik kan weer naar Zero toegaan en de missie weer doen.. Bewerkt: 18 juli 2006 door Cabron
Bling Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Ik zie dat BaasB hem nu ook gehaald heeft, maar ik zie dat je toch wel wil dat ik ook die missie doe, dus heb ik hem ook maar even gedaan. Gehaald: New Model Army Beloning: $7000 Extra: Zero's shop is een asset geworden, je kunt er nu elke dag $5000 ophalen. Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in de bijlage. Veel succes met de volgende missies. Bewerkt: 18 juli 2006 door Bling
Cabron Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Doe toch maar wel want anders moet ik teveel missies opnieuw doen want ik kon al naar LV maar nu niet meer want nu moet ik weer vanaf model army maar wil je dan wel savegame 7 doen die ik heb geupload? Dankjewel! Bewerkt: 18 juli 2006 door Cabron
Recommended Posts