EviL*HeAv!*_{nl} Geplaatst: 21 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2004 HELP ik snap der niks meer van :ph34r: ik zit dan in een server ik klik op start game en dan moet ik gta-vice.exe :blink: heb ik dan gedaan en dan komt er nog een errotje zoiets van : unhandelet expetion ofzo :blink: :blink: :blink: --> ik heb alleen die nl talige mod of trainer wat et ook mag zijn :unsure: :rolleyes: :blink: :ph34r: en ne maakt die uit ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 21 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2004 Volgens mij moet je die eraf halen. Want messchien heeft de server waar jij in wilde die mod niet. En dan heb je kans dat hij fout meldingen geeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 21 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2004 Je mag geen trainer gebruiken of mods hebben geinstalleerd want dan doet MTAVC het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.