Spike Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 ja, dat wil ik toch is doen hebe en paar missies gedaan (weet de naam niet meer) en toen had ik die klaar stond er die car moet je hebben jah, wat moet ik nou doen om s`nachts een huis te willen beroven? kan je alle huizen beroven? ff info hier over a.u.b dank u . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ja, dat wil ik toch is doen hebe en paar missies gedaan (weet de naam niet meer) en toen had ik die klaar stond er die car moet je hebben jah, wat moet ik nou doen om s`nachts een huis te willen beroven? kan je alle huizen beroven? ff info hier over a.u.b dank u . Je kunt niet alle huizen beroven, maar wel veel. Je moet eerste een "Boxville" hebben, die kun je vinden in B-Dup's wijk (dat is achter jou wijk). Dan rij je naar een woonwijk (Richman Bijv.) en drujk je op R3. Dan krijg je een mission timer en moet je op zoek naar een roofbaar huis. Deze zijn te herkennen aan de gele marker voor hun deur. Vervolgens ga je net zo te werk als in de missie "Home Invasion". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Ik vond het totaal zonde van m'n tijd. 4 tv's en een console gejat, en ik kreeg slechts $500. In die tijd had ik 10 PIMP's gekilled, da's: 10x2.000 = 20.000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 het is wel zonde alleen ik vind het wel leuk dat ze het er in hebben gedaan, toch wat extra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Ik vond het totaal zonde van m'n tijd.4 tv's en een console gejat, en ik kreeg slechts $500. In die tijd had ik 10 PIMP's gekilled, da's: 10x2.000 = 20.000 Ach, soms sla ik ook wel eens $25 uit een willekeurige voorbijganger... beetje afwisseling kan geen kwaad om aan geld te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Ik vond het totaal zonde van m'n tijd.4 tv's en een console gejat, en ik kreeg slechts $500. In die tijd had ik 10 PIMP's gekilled, da's: 10x2.000 = 20.000 :rolleyes: Hoe zien die pimps eruit dan ? Die wil ik ook weleens killen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 (bewerkt) ik kreeg voor een radio 20 dollar was nie echt veel bij de eerste savehouse bij cjs zijn kamer om omtekleden zie je een surfbord wat erop staat is een plaatje van vc hier staat ie bij link Bewerkt: 29 oktober 2004 door killerbee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 7 dingen gejat. 4 tv's en de rest platenspelers 980 euro:) Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ja, tjonge mij lukt het echt niet bak rond un uur op 22:00 een boxville rij naar een wijk druk r3 gebeurt geen ene schit , moet ik dan iets aan trekken om hem we l te kunnen actieveren? . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 weet iemand waar je in rijke huizen kan inbreken, waar ze zijn?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 7even , waar vind je die pimps da? hoe zien ze eruit , en welke straten zijn ze , Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 laat maar 7even , ik heb je het al zien typen bij een andere topic, thxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.