Jump to content

in huis stelen

Spike

Recommended Posts

ja, dat wil ik toch is doen hebe en paar missies gedaan (weet de naam niet meer) en toen had ik die klaar stond er die car moet je hebben jah, wat moet ik nou doen om s`nachts een huis te willen beroven? kan je alle huizen beroven? :D ff info hier over a.u.b dank u ;) .

Delen op andere websites

ja, dat wil ik toch is doen hebe en paar missies gedaan (weet de naam niet meer) en toen had ik die klaar stond er die car moet je hebben jah, wat moet ik nou doen om s`nachts een huis te willen beroven? kan je alle huizen beroven? :D ff info hier over a.u.b dank u ;) .

Je kunt niet alle huizen beroven, maar wel veel. Je moet eerste een "Boxville" hebben, die kun je vinden in B-Dup's wijk (dat is achter jou wijk).

Dan rij je naar een woonwijk (Richman Bijv.) en drujk je op R3. Dan krijg je een mission timer en moet je op zoek naar een roofbaar huis. Deze zijn te herkennen aan de gele marker voor hun deur. Vervolgens ga je net zo te werk als in de missie "Home Invasion".

Delen op andere websites

Ik vond het totaal zonde van m'n tijd.

4 tv's en een console gejat, en ik kreeg slechts $500.

In die tijd had ik 10 PIMP's gekilled, da's: 10x2.000 = 20.000

Ach, soms sla ik ook wel eens $25 uit een willekeurige voorbijganger... beetje afwisseling kan geen kwaad om aan geld te komen.

Delen op andere websites

Ik vond het totaal zonde van m'n tijd.

4 tv's en een console gejat, en ik kreeg slechts $500.

In die tijd had ik 10 PIMP's gekilled, da's: 10x2.000 = 20.000

:rolleyes: Hoe zien die pimps eruit dan ? Die wil ik ook weleens killen

Delen op andere websites

ik kreeg voor een radio 20 dollar was nie echt veel

bij de eerste savehouse bij cjs zijn kamer om omtekleden zie je een surfbord wat erop staat is een plaatje van vc

hier staat ie bij link

Bewerkt: door killerbee
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...