medion Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Ik heb in het spel een savehouse tegen gekomen die niet op WikiGta staat. Er zit een garage en een auto bij. Er liggen geen beloningen van de hiddenpacks. Het kost $ 6000 http://img220.imageshack.us/img220/1088/23ba3.png Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Staat er wel alleen vanaf de andere kant gefotografeerd. klik( 1102 Washington Street) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Nee hoor, medion heeft wel gelijk. Het huis staat nog niet op Wikigta. Hij moet nog erop gezet worden. En ik kon hem ook niet in het rijtje huisjes vinden. Bewerkt: 18 juli 2006 door JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Planlos Ultra Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 het huis van de link van gangster28 is helaas niet dat huis maar het vercetti Mansion. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) het huis van de link van gangster28 is helaas niet dat huis maar het vercetti Mansion. Onder de vercetti mansion staan nog meer huizen. Bewerkt: 18 juli 2006 door JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Planlos Ultra Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Ja dat weet ik maar ik dacht eerst dat hij het eerste huis bedoel en je hebt alsnog gelijk hij staat er echt niet tussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
medion Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 jah, en hij heet Links View Apartment en de anderen behalve Ocean Heights Apartment, El Swanko Casa, Vercetti Estate, Hyman Condo hebben geen garage, en deze wel. medion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Hallo Medion, Goed dat je een foutje ontdekt hebt, want WikiGta moet zo weinig mogelijk fouten bevatten natuurlijk. Maar zou je het de volgende keer hier willen plaatsen? Want dit is namelijk een Topic over fouten op WikiGta. Misschien kan je een WikiGta Crewmember een PB bericht sturen zodat hij dit kan aanpassen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Ah, goed opgemerkt. Links View Apartment ontrbreekt inderdaad nog op WikiGTA, ik zal er zo snel mogelijk een screen van maken en het savehouse tussen de anderen zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 en de anderen behalve Ocean Heights Apartment, El Swanko Casa, Vercetti Estate, Hyman Condo hebben geen garage, en deze wel.medion Sorry maar hyman condo heeft 3 garages...niet geen 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 en de anderen behalve Ocean Heights Apartment, El Swanko Casa, Vercetti Estate, Hyman Condo hebben geen garage, en deze wel. medion Sorry maar hyman condo heeft 3 garages...niet geen 1 Hyman Condo? Da's die garage toch? Daar zijn idd 3 garages waar 6 auto's inkunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 De garage die jij denk ik bedoelt is de Sunshine Auto Garage. Hyman Condo ligt ten oosten van het Hyman memorial stadium, heeft 3 garages en 1 helipad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) "Hyman Condo" heeft 3garages en "Sunshine Auto's" heeft 4garages waarbij jij 3auto's kun insteken (maar als jij slim speelt heb jij kans om 4 auto's per garages te doen ipv 3 auto's) maar goed nu gana we off topic, on topic dan maar dit huis ga ik nog even controleren of die nu echt op wikigta staat of niet edit: nee dus merk ik Bewerkt: 11 januari 2007 door SWYV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.