Jump to content

Keyloggers Verslag


TheGuardian

Recommended Posts

Heey,

Ik zelf ben een soort actie/plan aan het maken met mensen voor mensen te beschermen tegen virussen, keyloggers en andere rommel in de wereld.

We willen dus alles doen voor de veiligheid van hun computer.

Ik zelf had als taak gekregen om rond keyloggers te werken.Heb daarover een verslag moeten maken.

Als volgt zag deze eruit.Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. :)

Wat zijn Keyloggers?

Keyloggers zijn mensen die in jouw pc kunnen kijken wat je doet.Stel dat je op GTAForum inlogt en je hebt een keylogger, dan kan de persoon zien, wat jouw wachtwoord is.Je hebt dus een soort van inbreker in je pc.

Hoe kom ik aan een keylogger?

Een keylogger kun je best makkelijk voorkomen, je moet alleen weten hoe

1.Als je iemand op msn hebt, en die stuurt een bestandje, accepteer dan niet zomaar, zelfs je beste vriend kan een keylogger sturen zonder hij/zij het weet.Wil je toch accepteren, vraag dan eerst wat dat bestandje is, en waarom je dat moet accepteren

2.Als je bestanden via e-mail krijgt, van e-mails die je niet vertrouwt, of van mensen die je niet kent, NIET open!

Somsziet het er vertrouwbaar uit, maar eenmaal geopent, zit je pc onder de keyloggers zonder je het weet

3.Ga nooit op sites, die er raar uitzien, of niet te vertrouwen zijn, zonder je het mischien weet, zit er een keylogger op die site!

4.Op vreemde sites, kun je soms bestanden downloaden, leuk natuurlijk, maar zijn ze wel te vertrouwen?

Wie weet heb je zonder dat je het weet een keylogger op de pc

En dan zit je natuurlijk in de problemen..

Hoe kan ik keyloggers van me pc gooien?

Als je een goede firewall hebt, krijg je niet gemakkelijk een keylogger binnen.Moest dit toch gebeuren, raden we je aan, met ad-aware of hitmanpro te scannen.Liever een paar keer meer scannen, dan 1 keer terwijl de keylogger nog in je pc zit.

Spy Sweeper en McAfee zijn minder bekend, maar kunnen je ook helpen met keyloggers te verwijderen!

Ik heb die programma's niet op me pc, waar moet ik ze dan downloaden?

Dit zijn betrouwbare links, waar je een keylogger verwijderaar kunt downloaden:

[1] www.webroot.com (Spy Sweeper)

[2] www.lavasoftusa.com (Ad-aware)

[3] www.mcafee.com (McAfee)

Tot slot

Als je de spelregels dus kent, is het niet zo moeilijk keyloggers te voorkomen of ze van je pc te krijgen, je moet ze alleen kennen.

Dit artikel is niet zomaar een artikel, dit artikel helpt jouw computer veilig te houden, en natuurlijk jouw pc om keyloggers te voorkomen!

Ik stop met typen, want me vingers doen zeer als je meer dan een halfuur aan dit stuk typt.

Ik wens jullie succes, en laat zien wie de baas is over de pc.

Jullie, niet de keyloggers!

TheGuardian (Assistent Office SafetyGuard)

Zo, dit was me verslag

let niet op dat laatste, dat is me rang voor als die site binnenkort opengaat ;)

Ik hoop dat jullie het wat goed vinden.Heb er in elk geval me best om gedaan.. :$

Bewerkt: door TheGuardian
Link to comment
Delen op andere websites

ik zie echter wel wat foutjes, bijvoorbeeld: in de titel:

Hoe kom ik aan een keylogger?

en daar onder staat:

en keylogger kun je best makkelijk voorkomen, je moet alleen weten hoe

daar staat ook de nummers 1 t/m 5 in... je bent daar nummer 3 vergeten.

je hebt ergens staan:

Spy Sweeper en McAfee zijn minder bekend, maar kunnen je ook helpen met keyloggers te verwijderen!

deze zijn eigenlijk erg bekend... maar denk er aan: mcaffee is een virusscan en heeft een autoprotect service... heb je meerdere virusscanners dan kunnen die tegn elkaar in werken.

verder zijn er van deze 2 alleen trial versies te downloaden.

verder wil ik er nog aan toevoegen: adadware SE is een goed progje... maar denk er aan: als je niet wilt betalen moet je adadware personal downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn eigenlijk minder bekend..

Voor sommige bekend, maar voor de meeste minder bekend

Dat bleek uit een poll :puh:

Ad-aware en hitmanpro daarintegen is bekend.Daarom niet beter

En als ze niet willen betalen, zien ze zelf ook dat er een free is namelijk Ad-aware Personal

Dus eigenlijk alles klopt dan wel in me tekst :puh:

Hoewel, je hebt gelijk, ik heb eigenlijk maar 4 puntjes omdat ik de 3 heb overgeslagen

Deze zal ik even editten :)

Thnx om te melden _O_

Link to comment
Delen op andere websites

graag gedaan, ik wist eerst vijwel niets van keyloggers.

en vergeet dat eerste foutje dat ik had gemeld niet! dat:

eerst:

Hoe kom ik aan een keylogger?

en daar onder staat:

en keylogger kun je best makkelijk voorkomen, je moet alleen weten hoe

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is geen foutje hoor :)

Stel dat iemand zich afvraagt hoe ie kan weten hoe ie een keylogger heeft of hoe ie eraan komt, dan is die tekst de antwoord op de vraag :)

En vergeet ook onder die zin te lezen :puh:

Daaronder die titel staat dan dus ook je moet alleen weten hoe

En daarvoor geef ik dus 4 tips

Dat zou je geweten hebben moest je dat tekstje effe gelezen hebben :puh:

Hopelijk snap je hem nu? :)

TheGuardian

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er ook bijzetten dat je dedected en niet detected keyloggers hebt... :Y

Leg uit? :engel:

En ik heb een vraag. Is Norton Internet Security goed tegen die rotzooi? Of moet ik toch maar verder zoeken naar iets beters?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je snapt hem nog niet

Die titel is er voor je vraag

Stel dat je je afvraagt hoe je keyloggers voorkomt dan staat daar het antwoord.

ooooooooooooohhhh zooooooooooo nu snap ik het ;) ik dacht eerst: eerst zet hij: hoe kom je er aan en daar onder staaqt dan: hoe voorkom je het. maar nu snap ik het ;)

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er ook bijzetten dat je dedected en niet detected keyloggers hebt... :Y

Leg uit? :engel:

En ik heb een vraag. Is Norton Internet Security goed tegen die rotzooi? Of moet ik toch maar verder zoeken naar iets beters?

Dedected is dat anti-virus scanners hem meteen zien, niet dedected is dat ze hem niet herkennen...

@Norton internet security; da's niet zo goed voor te scannen, maar wel goed voor meteen virussen en trojans e.d. meteen te herkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je me een exacte link geven op McAfee van waar je die keylogger tool kan downloaden. (Die het tegen gaat)

Deze kun je helaas enkel kopen naar me weten..

Ik zelf vind het jammer dat je die programmas moet kopen.Ze zouden beter gratis dingen geven om mensen en computers wat beter te beveiligen, maarja, wie ben ik om dat te zeggen ;)

Mocht ik toch ooit vinden dat ie gratis is, dan laat ik je het weten, maar ik ben bijna 99% zeker dat er geen gratis versie is.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je me een exacte link geven op McAfee van waar je die keylogger tool kan downloaden. (Die het tegen gaat)

Deze kun je helaas enkel kopen naar me weten..

Ik zelf vind het jammer dat je die programmas moet kopen.Ze zouden beter gratis dingen geven om mensen en computers wat beter te beveiligen, maarja, wie ben ik om dat te zeggen ;)

Mocht ik toch ooit vinden dat ie gratis is, dan laat ik je het weten, maar ik ben bijna 99% zeker dat er geen gratis versie is.. :N

There is allways another way! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...