CarlJohnson Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 heh ik heb in Los Santos nu ongeveer 11.000.000 gewonnen!!! Kan ik mooi alle property kopen CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ajosha Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 waar praten jullie in godsnaam over zo'n kleine bedragenikw as bij een maat van mij aan het spele hij had 8000 dollar, 5000 dollar ingezet op paard met de minste kans (1/11 of 1/12) EN JE RAAD HET hij wint, hoppa 60.000 hij heef thet nog een keer gedaan, paar keer van te vore gesaved en opnieuw geladen heeft nu paar miljoen dit is gewoon TE makkelijk gewoon al je geld zetten op het onderste paard, wint gegarandeerd 1 op de 3 keer dat is niet gokke want je kan geen geld verliezen, lame. en imo is dat het zelfde als cheaten, maar dan met meer moeite. Ajosha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
doom Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Je kan er lekker veel geld mee verdienen als je geluk hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.