Grillo Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 vraag 1. Ik had daarstraks 3 homies in men gang en ik stap er mee in een taxi en begin rond te rijden. Maar na een tijdje doen ze de deur open, vallen ze uit de auto en lopen ze weg reed ik te snel fzo? vraag 2. Ik zit in het einde van het spel, ik moet alleen nog de missie End of the line doen maar in Los Santos zijn er nu allemaal rellen, wat na een tijd best vervelend is, stoppen die rellen na de laatste missie? Reageren
LBG Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 1. Dat heb ik ook wel is gehad, volgens mij worden ze bang omdat je te slecht rijdt. 2. Ja, die gaan weg. Wel een beetje een vage reden waarom ze komen en weer weggaan... 1 onterechte rechtzaak en de hele stad staat op zijn kop. Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) 2. Ja, die gaan weg. Wel een beetje een vage reden waarom ze komen en weer weggaan... 1 onterechte rechtzaak en de hele stad staat op zijn kop. Ze komen omdat Tenpenny erg corrupt is, samenwerkt met de Ballas, verdacht word op de moord van Officer Pendelburry en op de moord op Pulaski, daardoor breken er grote rellen uit. In End of the Line sterft Tenpenny en zijn de rellen voorbij omdat hij er niet meer is. Bewerkt: 18 juli 2006 door Typhoon Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 1. Dat heb ik ook wel is gehad, volgens mij worden ze bang omdat je te slecht rijdt. dit word door ryder smoke en sweet ook regelamtig gezecht in missies, dat cj niet kasn rijden Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Vraag 1: Vooral bij de rellen vlak voor de laatste missie gebeurt dat. Volgens mij willen ze graag meevechten... Vraag 2: In de laatste missie sterft Tenpenny. Aangezien hij de rellen heeft veroorzaakt, komt het door hem dat die doorgaan. Zodra hij dood is zijn de rellen (eindelijk) voorbij. Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 2. Ja, die gaan weg. Wel een beetje een vage reden waarom ze komen en weer weggaan... 1 onterechte rechtzaak en de hele stad staat op zijn kop. Ze komen omdat Tenpenny erg corrupt is, samenwerkt met de Ballas, verdacht word op de moord van Officer Pendelburry en op de moord op Pulaski, daardoor breken er grote rellen uit. In End of the Line sterft Tenpenny en zijn de rellen voorbij omdat hij er niet meer is. Ja, en omdat het dus bekend is gemaakt dat Officer Tenpenny dit alles gedaan heeft, wordt er een rechtzaak gehouden. Maar omdat Tenpenny toch vrijgesproken wordt, vinden de mensen dat het rechtssysteem niet deugt. Daardoor komen er allerlei rellen. En inderdaad, na de missie 'End Of The Line' is Tenpenny dood en houden alle rellen op. Reageren
LBG Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Dat weet ik wel, maar het is wel overdreven, 1 corrupte politie wordt vrijgesproken en iedereen steekt alles in de fik, iedreen jat auto's, tv's, van alles... je kan ineens niet meer op straat overleven zoinder wapen. En dan is tenpenny dood, en dan is het ineens allemaal weer normaal. Reageren
Lord of War Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Dat weet ik wel, maar het is wel overdreven, 1 corrupte politie wordt vrijgesproken en iedereen steekt alles in de fik, iedreen jat auto's, tv's, van alles... je kan ineens niet meer op straat overleven zoinder wapen. En dan is tenpenny dood, en dan is het ineens allemaal weer normaal. Klopt. Maar ja, mensen zijn rare wezens hè Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Dat weet ik wel, maar het is wel overdreven, 1 corrupte politie wordt vrijgesproken en iedereen steekt alles in de fik, iedreen jat auto's, tv's, van alles... je kan ineens niet meer op straat overleven zoinder wapen. En dan is tenpenny dood, en dan is het ineens allemaal weer normaal. Dat is gebasseerd op de LS riots in 1992. Omdat 2 agenten waren vrijgesproken die een zwarte man mishandeld zouden hebben, kwamen de zwarten daar in opstand. Naar een tijdje was de hele stad 1 grote chaos, net als in San Andreas eigenlijk. Na een tijdje stopten de rellen gelukkig weer, wat ook gebeurt in SA. @Cactusdildo: Wat een nuttig post. Als je niets te melden hebt, post dan liever niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.