Jump to content

Chamillionaire

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

chamillionaire1ud7.png

C&C please. :)

Best view in calired skin...

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

Commentaar: Hij is niet echt me stijl, maar toch vind ik hem fantastisch gelukt :)

De render past goed bij de achtergrond, en ook het lettertype en fond is goed

- punten:

De achtergrond

+ punten

Lettertype/fond

De creatie

De render

EindTotaal Punten: 8.6

Eindbesluit: Goed gewerkt, weer een prachtige sig van je :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Dit is een zeeer mooie sig... alles is goed verwerkt en hij ziet er mooi uit.. meer kan ik er niet over zeggen.. hij is gewoon perfect!

Geplaatst:

Sorry, ik vind de sig lelijk, erg licht, heel erg eentonig, veel grijs over de render heen, en de border is slecht

4/10

Geplaatst:
Sorry, ik vind de sig lelijk, erg licht, heel erg eentonig, veel grijs over de render heen, en de border is slecht

4/10

Misschien kun je dan vertellen wat hij dan misschien wél kan doen.

Mijn mening: de kleuren van de render komen wel overeen met de achtergrond, maar de render lijkt van een slechte kwaliteit. Misschien had hem bij z'n hoofd nog iets meer in kunnen blenden want bij z'n rechteroog zit nog een wit randje. C4D zit er wel oke in verwerkt, maar ik vind C4D persoonlijk niet bij de type render passen (real life). De tekst vind ik ook een beetje aan de grote kant.

6+/10

Geplaatst:

4/10

Ik ga met eli mee, man wat is er met die render gebeurd?

Geplaatst:

De renders van OfficialPSDs zijn meestal ook wat van slechte kwaliteit.

Maarja, alles beter dan dat je zelf moet renderen. :clown:

Geplaatst:

Als je een sig wilt maken kan je toch even de tijd nemen voor ook te renderen... :bonk:

Zelf vind ik het best een mooie sig, helaas is vind ik de render er maar raar uitzien. Wat echt een minpunt is is de tekst terug, hij past niet echt bij C4D en je kan het beter wat kleiner maken (staat blijkbaar beter).

7.0/10 geef ik je nu. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...