San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) http://www.comedycentral.com/shows/chappel...ost/index.jhtml Kijk even naar het filmpje van Tupac Lyrics, op een gegeven moment komt er een liedje van ''Tupac'' . Weet iemand hoe dat liedje heet? Of bestaat het niet echt? Alvast bedankt. Bewerkt: 18 juli 2006 door General Lee Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) http://www.comedycentral.com/shows/chappel...ost/index.jhtml Kijk even naar het filmpje van Tupac Lyrics, op een gegeven moment komt er een liedje van ''Tupac'' . Weet iemand hoe dat liedje heet? Of bestaat het niet echt? Alvast bedankt. Ik heb even naar het filmpje gekeken en geluisterd. Ik heb vooral naar de teksten en beats geluisterd. Het lijkt mij een parodie op een nummer van Tupac. Dit omdat ik hoorde in dat nummer:'CJ from San Andreas.' Tupac is allang dood. De beat kan van Tupac zijn, maar dit is een comedysketch. Dit zijn waarschijnlijk geen teksten van Tupac of de teksten ervan zijn verdraaid. Ik hoorde ook mensen lachen op de achtergrond. Ik denk dat dit nummer echt niet bestaat. Bewerkt: 18 juli 2006 door Colonel Cortez Reageren
Joriz Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Het is wel in Tupac style maar zover ik weet is deze muziek niet van Tupac. De grap aan het einde is juist dat Tupac dood is en dat hij ondanks alles rapt over wat er in die zaal gebeurd. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik vond die beat zo lekker klinken, dus zocht ik naar het originele exemplaar. Misschien is het wel een echt liedje, alleen de text anders.. Reageren
Yohan Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Zeer lekkere beat inderdaad alleen komt dit liedje van de Chappele Show, zou jij toch moeten weten GL.. Filmpje Liedje Bewerkt: 21 juli 2006 door Yohan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.