Jump to content

AANRADER!!!


TranceJunkie

Recommended Posts

Zo allemachtig zeg!

Ik heb t spel nu zoon 7 uurtjes gespeeld en wat ik het meest vette tot nu vond is:

(Ja ook de blur als je Nitro gebruikt, echt HEEL wreed)

Ga eens uit Los Santos en neem een relaxede cruise op de motor door de countryside heen, jezus dit vond ik dus zooooooooooo relaxed!!!!! Lekker druk in de stad, en als je ff wilt chillen, pak je gewoon n motor en ga je touren door de countryside.

Dit is echt n aanrader, vooral door die hoogteverschillen. Voor de rest moet je dat heerlijke country-station ff opzetten (K-Rose), en dan komt alles goed!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Master-mind

    4

  • Trax

    3

  • X-TX

    3

  • Sasuke

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ik je ook eens aanraad is om eens een keer niet naar se7en te luisteren ( :puh: ), en je lowrider helemaal upgraden i.p.v. een huis te kopen. Ik heb een Lowrider met Paintjob 2, Nitro, Twin Pipe uitlaten en nog wat andere kleine dingetjes. Zo leuk he, bouncen op de muziek. B)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik je ook eens aanraad is om eens een keer niet naar se7en te luisteren ( :puh: ), en je lowrider helemaal upgraden i.p.v. een huis te kopen. Ik heb een Lowrider met Paintjob 2, Nitro, Twin Pipe uitlaten en nog wat andere kleine dingetjes. Zo leuk he, bouncen op de muziek. B)

Ik had alles erop en eraan.

Maar ik reed em in het water :angry:

De quad kan je vinden op de grote boerderij bij één van de grote dorpjes @ Los Santos.

(Hij rijd echt kut in het begin, je moet er ff aan wennen. Stuurt heel snel)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik je ook eens aanraad is om eens een keer niet naar se7en te luisteren ( :puh: ), en je lowrider helemaal upgraden i.p.v. een huis te kopen. Ik heb een Lowrider met Paintjob 2, Nitro, Twin Pipe uitlaten en nog wat andere kleine dingetjes. Zo leuk he, bouncen op de muziek. B)

Die missie dat je moet dansen op de muziek, heb ik een uurtje geleden pas gehaalt naar 7 pogingen :puh: ..

Wel vet idd...

Link to comment
Delen op andere websites

Ga eens uit Los Santos en neem een relaxede cruise op de motor door de countryside heen, jezus dit vond ik dus zooooooooooo relaxed!!!!! Lekker druk in de stad, en als je ff wilt chillen, pak je gewoon n motor en ga je touren door de countryside.

Dit is echt n aanrader, vooral door die hoogteverschillen. Voor de rest moet je dat heerlijke country-station ff opzetten (K-Rose), en dan komt alles goed!

Op je aanraden ga ik een relax tochtje door de bossen maken.

In Dillmore probeer ik een stijl stukje berg op te rijden. Na 3 pogingen eindelijk bovenop (bij die hoge mast die daar staat) en wat gebeurt er: er crasht een vliegtuigje en het wrak komt bovenop mij en m'n motor.

Lekkere aanrader :-)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik hou meer van straten van SF met me Sultan met nitro en alles-bij street race tuning shop, en dan van hoog weg naar laag en wat zit dat mooi uit :o , en als ik in die bossen ben, dan ga ik op me Sanchez van als die bergen af en dan te pletter vallen ergens beneden op de weg... Kicken is dat allemaal.

In woestijn ben ik met m'n Hydra tussen de bergen aan het vliegen en boven het water, tussen de buizen die bruggen recht houden.

Als ik toch in LV kom dan doe ik niks alleen maar gokken.

Dat was het. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...