The Outlaw Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 geef mij maar lekker een getunde broadway en kdst/radio x lekker s'avonds op de weggetjes scheuren, heerlijk (life the american dream) Reageren
Bierkameel Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Ik rij altijd vanaf de mountchilliad met mun Sanchez en dan lkkr chil op Countryside rijde Reageren
Don Falcone Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 ik vlieg altijd tegen bomen aan <_< , die stomme bomen groeien veels te snel, eerst zijn ze er niet en opeens zijn ze tachtig meter hoog :blink: maar jah vliegen is wel chill jah :lol: Reageren
X-TX Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Ja daar heb je gelijk in, heb ik zo vaak dat die bomen eerst er niet zijn en dan komen hun op eens en ben ik dood me vliegtuig ook stuk :angry: , maar ja het is groot spel. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 lol 't is geinig om berichten van toen het spel maar net uit is te lezen Kan je nagaan hoeveel we met z'n allen al hebben ontdekt in het spel! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 lol 't is geinig om berichten van toen het spel maar net uit is te lezen Kan je nagaan hoeveel we met z'n allen al hebben ontdekt in het spel! Idd , we hebben echt heel veel ontdekt in die paar maanden. En er moet nog zoveel ontdekt worden. Bij Vice City worden er NU nog steeds af en toe dingen ontdekt. :o En dat is nou toch het leukste aan GTA, je ontdekt gewoon zoveel in het spel wat je allemaal kan doen. Reageren
Vinewood Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 zeker chill door te rijden door country side met sf-ur dan komt het zeker goed en dan met een auto die rustig rijdt :rolleyes: dan kan me dag niet meer stuk Reageren
W3sl3y Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 ik ben een x lopend van los santos naar las venturas gelopen nou egt wat je dan wel niet allemaal tegenkomt vanalles ook is het leuk om over de snelweg te lopen en dan lkkr grote botsingen zien Reageren
X-TX Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 ik ben een x lopend van los santos naar las venturas gelopen nou egt wat je dan wel niet allemaal tegenkomt vanalles ook is het leuk om over de snelweg te lopen en dan lkkr grote botsingen zien Dat is echt vet! Al die motoren door de lucht :lol: :lol: :lol: , ow ow dat is zo mooi en die mensen in de lucht en dan iedereen dood na een explosie of mijn bazoeka Reageren
Spacecraft Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 ik ben een x lopend van los santos naar las venturas gelopen nou egt wat je dan wel niet allemaal tegenkomt vanalles ook is het leuk om over de snelweg te lopen en dan lkkr grote botsingen zien Dan ben je wel even bezig :blink: Ik hou er gewoon van om lekker met een lekkere auto te scheuren door de straten van SF, lekker muziekje dr bij en lekker racen door de straten ( en zo min mogelijk botsingen proberen te maken natuurlijk ) Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 maaakt mij niet uit waar ik mee rijd als kdst maar aan staat en dan lekker rustig cruisen door de countryside, heeeerlijk Reageren
Goofy Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 gwoon lkkr van de mountchilliad af reiden en dan er uit springen en dan lkkr met je para naar beneden glijden :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: das lkkr Reageren
W3sl3y Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 of lkkr stunten met je Hydra en dan heeeel laag over de stad heen vliegen. (maar 8 van de 10 keer zie ik dat ene huis niet staan BOEM ) Reageren
Master-mind Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 lekker met de leger heli mensen terroriseren Reageren
juul Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 lekker met de leger heli mensen terroriseren waar vind je die leger heli? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.