Jump to content

AANRADER!!!


TranceJunkie

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Master-mind

    4

  • Trax

    3

  • X-TX

    3

  • Sasuke

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

lol 't is geinig om berichten van toen het spel maar net uit is te lezen :D Kan je nagaan hoeveel we met z'n allen al hebben ontdekt in het spel! ;)

Idd , we hebben echt heel veel ontdekt in die paar maanden.

En er moet nog zoveel ontdekt worden.

Bij Vice City worden er NU nog steeds af en toe dingen ontdekt. :o

En dat is nou toch het leukste aan GTA, je ontdekt gewoon zoveel in het spel wat je allemaal kan doen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben een x lopend van los santos naar las venturas gelopen nou egt wat je dan wel niet allemaal tegenkomt vanalles ook is het leuk om over de snelweg te lopen en dan lkkr grote botsingen zien

Dat is echt vet! Al die motoren door de lucht :lol: :lol: :lol: , ow ow dat is zo mooi en die mensen in de lucht en dan iedereen dood na een explosie of mijn bazoeka :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben een x lopend van los santos naar las venturas gelopen nou egt wat je dan wel niet allemaal tegenkomt vanalles ook is het leuk om over de snelweg te lopen en dan lkkr grote botsingen zien

Dan ben je wel even bezig :blink:

Ik hou er gewoon van om lekker met een lekkere auto te scheuren door de straten van SF, lekker muziekje dr bij en lekker racen door de straten ( en zo min mogelijk botsingen proberen te maken natuurlijk ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...