XboxGta Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Als ik een filmpje naar Windows Movie Maker wil importeren krijg ik dit: C:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn documenten\Stijn\Filmpje.Mpg kan niet worden geïmporteerd. Een interface heeft teveel methoden om gebeurtenissen te starten En op men andere pc krijg ik dit: Het bestand C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\Stijn\Film\Skate filmpjes\1.Mpg kan niet worden geïmporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is geïnstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand nogmaals te importeren. Wat moet ik nu doen Bewerkt: 19 juli 2006 door XboxGta Reageren
ikt Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 De 2e PC: Je mist een paar codecs. Op Deze site vind je de codecs. Download die, installeer die, en hij zou op de 2e PC moeten werken. Ikzelf vind ffdshow goed werken, omdat andere niet werkten Het irritante is alleen dat er in de taakbalk pictogramman verschijnen bij het berwerken/afspelen van een film Reageren
XboxGta Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Ik heb dus een stukje film zelf gemaakt maar enkele filmpjes kan ik er niet opzetten Als ik dat installeer, kan ik dan verderwerken met windows media player ? En hoe moet ik die installeren EDIT: En wat is dat precies over die pictogrammen onderaan je taakbalk Bewerkt: 19 juli 2006 door XboxGta Reageren
ikt Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Ik heb dus een stukje film zelf gemaakt maar enkele filmpjes kan ik er niet opzettenAls ik dat installeer, kan ik dan verderwerken met windows media player ? En hoe moet ik die installeren Je moet de .exe downloaden En dan de wizard volgen. Ik heb dit lang niet meer gedaan, maar volgens mij moet je alsmaar op ''Next'' klikken EDIT: En wat is dat precies over die pictogrammen onderaan je taakbalk Dat het programma actief is Bewerkt: 19 juli 2006 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.