Jump to content

Problemen !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik een filmpje naar Windows Movie Maker wil importeren krijg ik dit:

C:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn documenten\Stijn\Filmpje.Mpg kan niet worden geïmporteerd. Een interface heeft teveel methoden om gebeurtenissen te starten

En op men andere pc krijg ik dit:

Het bestand C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\Stijn\Film\Skate filmpjes\1.Mpg kan niet worden geïmporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is geïnstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand nogmaals te importeren.

Wat moet ik nu doen :-(

Bewerkt: door XboxGta
Geplaatst:

De 2e PC: Je mist een paar codecs. Op Deze site vind je de codecs. Download die, installeer die, en hij zou op de 2e PC moeten werken. Ikzelf vind ffdshow goed werken, omdat andere niet werkten :clown: Het irritante is alleen dat er in de taakbalk pictogramman verschijnen bij het berwerken/afspelen van een film :clown:

Ik heb dus een stukje film zelf gemaakt maar enkele filmpjes kan ik er niet opzetten

Als ik dat installeer, kan ik dan verderwerken met windows media player ?

En hoe moet ik die installeren :?

EDIT: En wat is dat precies over die pictogrammen onderaan je taakbalk :?

Bewerkt: door XboxGta
Ik heb dus een stukje film zelf gemaakt maar enkele filmpjes kan ik er niet opzetten

Als ik dat installeer, kan ik dan verderwerken met windows media player ?

En hoe moet ik die installeren :?

Je moet de .exe downloaden

En dan de wizard volgen. Ik heb dit lang niet meer gedaan, maar volgens mij moet je alsmaar op ''Next'' klikken :clown:

EDIT: En wat is dat precies over die pictogrammen onderaan je taakbalk :?

Dat het programma actief is :Y

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...