Le MrG Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Siemens C72 Categorie Prepaid Mobiele Telefoon Merk Siemens Batterij capaciteit 750 mAh Gesprekstijd Maximaal 300 min. Standby Tijd 300 Batterij technologie Lithium Ion Antenne Geïntegreerd Rekentype Standaard Type Mobiele telefoon Technologie GSM Band GSM 900/1800/1900 (drie banden) Telefoon design Standaard Polyfone beltoon ja Tril alarm Ja Draadloze Schnitstelle WAP , Java , Infrarood (IrDA) , GPRS Resolution 128 SMS Instant Messaging , E-mail , EMS , SMS , MMS Type weergave 65K kleuren Wekker Ja Kalender Ja Met digitale camera Breedte 4.7 cm Diepte 1.8 cm Hoogte 10.5 cm Gewicht 86 g Oordeel: 8 Wat vinden jullie van deze Tele ? Reageren
.Syfes Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Een hele goeie gsm die je kunt gebruiken voor alles en wat ee mooie de mijne heeft nog eens geen kleurenscherm echt een stom ding je kan er aleen mee bellen en berichten sturen en spelletjes Waarom moeten we onze mening geven wil je hem misschien kopen ,dan zou ik het doen Bewerkt: 20 juli 2006 door Syfes Reageren
Le MrG Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Waarom moeten we onze mening geven wil je hem misschien kopen ,dan zou ik het doen Ik heb hem al Reageren
Le MrG Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Verschillend. Kelkoo Als ik de prijzen daar zie rond de 60 euri's Reageren
.Syfes Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Dan ga ik sparen hoor echt wel want zo een goeie gsm moet ik wel hebben waar kan je hem kopen als ik dit mag weten want mijne gsm is echt dom de domste nokia die er bestaat zo een blauwe Reageren
Le MrG Geplaatst: 20 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Ga naar de dichtsbijzijnde Telefoonwinkel zou ik zeggen Reageren
Dynamic Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Mijn mobiel lijkt hier ook erg op. Ook met camera en lijkt er ook wel op. Ik heb een ''Siemens C65'' Die ziet er zo uit: Mijn mobiel is donkerblauw en niet paars. Bewerkt: 23 juli 2006 door Dynamic Reageren
King Room Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik vindt dat alle Siemens op elkaar lijken !!(NIet alle maar wel veel) Het lijkt me wel een goede telefoon!! Ziet er wel flex uit!! Reageren
Wesley Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Dit lijkt me wel een goede mobiel. Ik heb zelf Siemens C75.. Wesley_GTA Reageren
.Syfes Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ga naar de dichtsbijzijnde Telefoonwinkel zou ik zeggen ik heb nu nog maar 100 euro,en de dichbezijnste telefoonwinkel is in aalst Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik zou nooit voor een Siemens gaan, heb vrienden die dat toestel hebben. Ze hebben er alleen problemen mee; hij valkt gewoon uit elkaar, toetsen werken niet meer, boksen stuk,... . Ik zou hem kopen als je er niet mee gaat werken, want als je er mee gaat werken komt er stof en zo op en dan is hij zo stuk. Maar toch ziet hij er leuk uit, elke siemens ziet er leuk uit, leuke vormen. 7/10 Reageren
Dikbuik Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) ZOrange bij mij is het precies andersom. Veel vrienden van mij hebben een siemens en ik zelf ook en heb nog van niemand gehoord dat ie ooit echt kapot ging, best relaxe telefoons vind ik, heb zelf een Benq-siemens E61 Bewerkt: 7 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
-Roy- Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ZOrange bij mij is het precies andersom. Veel vrienden van mij hebben een siemens en ik zelf ook en heb nog van niemand gehoord dat ie ooit echt kapot ging, best relaxe telefoons vind ik, heb zelf een Benq-siemens E61 Die heb je zeker van de ANWB gekregen? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Nee zelf gekocht, t enige wat ik van de ANWB krijg zijn van die leuke campingboekjes en een pasje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.