-Roy- Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Oh, ik dacht omdat je met je dikke hoofd niet tussen de praatpaal kon komen. Reageren
RobertSA Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Oh, ik dacht omdat je met je dikke hoofd niet tussen de praatpaal kon komen. wtf? Doe gewoon normaal... Reageren
The GamerII Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 ik heb ook de c72 het is echt een handig ding en een goeie foto camera ik heb hem voor 70 euro gekocht Reageren
Dikbuik Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Oh, ik dacht omdat je met je dikke hoofd niet tussen de praatpaal kon komen. wtf? Doe gewoon normaal... maakt mij niet zoveel uit dat hij die grap maakt, kan er zelf ook wel om lachen en dat dikbuik is ook maar een nickname in t echt ben ik niet zo dik hoor Reageren
-Roy- Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ja, sorry, maar ik kon het gewoon niet laten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.