Jump to content

NandroDavids Vs Samurai

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500 x 150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Mijn signature komt na die van mijn tegenstander...

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:

Hier zijn beide deelnemende signatures:

NandroDavids:

firemaneangelsignaturecd6.jpg

Samurai:

battenandrosk7.png

Vanaf nu kan er gestemd worden.

Veel succes, Samurai! ;)

Geplaatst:

Stem: Nandrodavids

Mooie signature! Die witte vleugels met dan dat rode vuur op de achtergrond. Heel mooi!

Samurai:

Ik vind hem te onduidelijk. Hij is zeker niet lelijk, maar ook enkel donkere grijze kleuren gebruikt.

Geplaatst:

NandroDavids:

Een redelijk mooie sig.

Mooie kleuren en ook een mooie render erin gezet. De tekst vind ik ook wel bij deze sig passen.

Het enige wat me tegenvalt is de grootte van de sig, ik vind het namelijk te groot. Meestal zijn de sig zo rond de 380 x 140(bij mij dan).

Verders een mooie sig.

Samurai:

Dit vind ik een lelijke signature, hij is te simpel alleen maar brushes(volgens mij) als achtergrond en ook nog eens zwart/wit.

De Font gaat wel alleen die lelijke streep eronder vind ik niet passen.

Dus mijn stem gaat zeker naar NandroDavids

Geplaatst:

mijn stem gaat naar NandroDavids omdat hij gewoon een veel mooiere en kleurrijke sig heeft.

Geplaatst:

Mijn stem gaat zonder twijfel naar NandroDavids.

Bij jou is er veel en veel meer aan gedaan, dan bij Samurai. Je hebt ook een mooie render uitgekozen, dus dat is zeker een pluspuntje. Het enigste waar ik mijn twijfels over heb is de tekst. Maar voor de rest een mooie tag.

Die van Samurai is er basic en ik vind het er wat amateuristisch uitzien. De tekst/font vind ik ook erg lelijk en valt ook bijna niet op. Doe er eerst maar eens wat meer aan. ;)

Vote: NandroDavids.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan wel zoals gewoonlijk, en zoals het hoort, een heel verhaal typen..

Alleen deze keer heb ik niks aan de Posts hierboven toe te voegen..

@ Samurai, probeer eens wat andere effecten :) .. Brush Sigs zijn "uit"... Volg wat Tuts, en je word vanzelf beter :) ...

+ 1 NandroDavids

Bewerkt: door P-Jamma
Geplaatst:
Mijn stem gaat zonder twijfel naar NandroDavids.

Bij jou is er veel en veel meer aan gedaan, dan bij Samurai. Je hebt ook een mooie render uitgekozen, dus dat is zeker een pluspuntje. Het enigste waar ik mijn twijfels over heb is de tekst. Maar voor de rest een mooie tag.

Die van Samurai is er basic en ik vind het er wat amateuristisch uitzien. De tekst/font vind ik ook erg lelijk en valt ook bijna niet op. Doe er eerst maar eens wat meer aan. ;)

Vote: NandroDavids.

Ik vindt dit een goede beoordeling dus daar heb ik niets meer aan toe te voegen!!

stem: NANDRODAVIDS

Geplaatst:

stem:NandroDavids

die andere, daar zie ik eigenlijk niks in, wel meer effecten gebruikt denk ik, maar die van NandroDavids is veel duidelijker.

En de tekst bij Samurai is ook niet echt een van de mooiste

Geplaatst:

Damn Nandrodavids, mooie signature heb je gemaakt man! :Y Mijn stem gaat zoals bij de anderen ook naar Nandrodavids.

Laat ik beginnen met zijn signature. Kleur en contrast zijn in deze signature goed verwerkt. De render is heel erg mooi in de sig geplaatst en de achtergrond is heel goed gelukt. Lekker smudgy en niet te overdreven. Het font vind ik goed uitgekozen, alleen zou het in mijn ogen wel iets kleiner mogen. Ik vind het namelijk niet zo heel mooi dat de letters ook over de veren komen van de render, er precies onder is denk ik beter. Het formaat van de sig is natuurlijk een smaakkwestie, maar ik zou het hele plaatje een iets kleiner formaat maken.. Je hebt gewoon een hele mooie sig gemaakt, en ik zou zeggen: keep it up. :Y

Over de sig van Samurai kan ik niet veel zeggen eigenlijk. Een wit plaatje met een zwarte brush erover (of andersom), en een naam, meer is het eigenlijk niet. Het is een goede poging Samurai, maar de sig kan helaas niet tippen aan die van Nandrodavids...

Mijn stem gaat dus naar Nandrodavids.

Geplaatst:

De keuzen voor mij was erg makekelijk. Ik stem op NandroDavids. In die van zijn tegenstander zach ik niks een beetje grijze wolkjes meer niet.

Geplaatst:

Ik stem ook op NadroDavids.

Niet zo'n moeilijke keuze.

Bij die van Samurai zie je alleen maar wolkjes.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...