walwalgta Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Wie wil mij alstjeblieft!! helpen, ik kom er de hele tijd niet uit, ik kan dat ding gewoon niet besturen :$ :$ De save file vind je in de blijlage. GTAVCsf1.b Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Wie wil mij alstjeblieft!! helpen, ik kom er de hele tijd niet uit, ik kan dat ding gewoon niet besturen :$ :$ De save file vind je in de blijlage. Ik doe 'm zo snel mogelijk voor je Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Sorry dat het zo lang duurde, maar ik heb vanochtend eerst Vice City gekocht, en daarom duurde het wat langer. Hier is 'ie dan eindelijk: Mission Passed! Mission: Demolition Man Reward: $ 1.000,- Savegame: In bijlage Veel succes verder met Vice City! Reageren
walwalgta Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Dankje!! Zal zeker lukken Nog ff vraagje tussendoor, hoe krijg ik deze {bij mij kladblok} file in mijn gta mapie Reageren
walwalgta Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Laatste vraag was al gelukt, was een beetje duizelig van die heli denk Maarja, ik heb alweer :$ een missie die niet lukt, dit keer ligt het niet aan mij, elke keer loopt ie vast op het moment dat ik de missie start, dus ik hoopte dat iemand anders deze kan halen zodat ik weer zonder vastlopingen verder kan SG (savegame) in de bijlage. GTAVCsf5.b Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Supply & Demand - Mission Passed! Beloning: $10.000 De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 19 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
walwalgta Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Dat weet ik niet omdat ie vastloopt ik moet naar die villa op dat eiland van Diaz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.