Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Tuurlijk, iedereen speelt net. Maar dan kan je wél een bak geld hebben. Vermeld er ook even bij hoe je eraan komt Ik zit nu op de $33.000 en heb al een huis van $10.000 gekocht. Hoe ik aan dat geld kom? De pimps (thnx Chi ) vermoorden. Levert je gelijk $2.000 op B) Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 wow lekker..dan krijg je tenminste eens iets wat als je iemand vermoord hebt...want in VC kreeg je er hooguit 200 euro voor...of hebben die pimps security :huh: Reageren
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Nope. Heb nu trouwens nog maar $1.000 ofzo, had in Los Santos een huis aan het strand gekocht voor $30.000 Reageren
Chi Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Nope.Heb nu trouwens nog maar $1.000 ofzo, had in Los Santos een huis aan het strand gekocht voor $30.000 Hey Se7en, leg jij eens even aan die mensen uit hoe de pimps er precies uitzien en waar je ze ongeveer kunt vinden, dan ga ik even verder op dit forum.. Reageren
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Mwa, je kunt ze vinden in de buurt van Grove Street, en de buurt van de Varios Los Aztecas. Zwarte hemd, zwarte muts, zwarte man. [Edited by: Chironu] En zwart geld natuurlijk ook. Reageren
lepertum Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 een pic misschien? :ph34r: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 (bewerkt) Mwa, je kunt ze vinden in de buurt van Grove Street, en de buurt van de Varios Los Aztecas.Zwarte hemd, zwarte muts, zwarte man. [Edited by: Chironu] En zwart geld natuurlijk ook. In de Faq op Gamespot staat: "The pimping convertible is in the parking lot of the car wash near a Pay N' Spray." Welke Pay N' Spray is dat? Die in ZW, N of ZO Los Santos? Bij geen van 3e een carwash dichtbij gevonden Bewerkt: 30 oktober 2004 door BrokenTable Reageren
kiter Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Halle. Ik heb iets van 200.000 aan geld(geen cheats). Ik heb het spel al sinds vorige week donderdag, komt uit amerika. Ik zit nu op het 2e eiland San Fierro. Je moet in het 1e eiland je eigen gang op richten dan moet je aanvallen en dan krijg je mega veel geld(dat hebben de gansters op zak en kan je afpakken als je ze dood maakt). Als je huizen koopt krijg je bij je eigen huis een $-teken. Om het uur staat daar iet van 5000 voor je klaar. En veel missies doen in het begin levert niets op, maar nu krijg ik missies met 10.000 tot 50.000 $ per missie lekker tocg. Ga veel doen dan wordt je rijk Geld is mega belangrijk voor eten enz. Laterz Kiter Edit: door Godfather voortaan Caps uit a.u.b. Reageren
Dio Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Mwa, je kunt ze vinden in de buurt van Grove Street, en de buurt van de Varios Los Aztecas. die buurten: Grove Street en Varios Los Aztecas waar kan ik die vinden? eerst weet ik nog wel werd aangegeven dat ik in die buurt was.. maar nu zie ik alleen de buurten die ook op de plattegrond staan alleen en daar staan Grove Street en Varios Los Aztecas niet bij? wie kan mij helpen Reageren
riaz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 ik heb 1 000 000 er is een cheat dat je 250 000 krijgt die doe ik dan 4x en voila... Reageren
Trax Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 @ riaz, je kunt zelf dus geen geld vinden. @ Dio, je weet toch wel waar Grove Street is :rolleyes: Staat ALTIJD op de map aangegeven ... Reageren
CJ-SA Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 ik heb ongeveer 110.000 en 1 huis van 10.000 + Zero's rc bedrijfje ( 30.000 ) Ga naar dillmore ofzo klein dorpje bij los santos in de buurt en dan in paardenrace gebouw , en gokken op het rode paard daar heb ik groot geld mee gemaakt Reageren
sjakie187 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 ik heb nu 13miljoen zonder cheats nog steeds op het eerste eiland. Paardenraces bevallen me perfect :lol: Er zijn veel meer figuren met veel cash op zak. Drugsdealers. Personen met een witte hoody trui aan. Reageren
Dio Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 @ Dio, je weet toch wel waar Grove Street is :rolleyes: Staat ALTIJD op de map aangegeven ... haha bij mij dus blijkbaar niet of ben ik blind :rolleyes: het staat bijvoorbeeld niet op de plattegrond en op de map kan ik het niet vinden ofzo :o Reageren
sjakie187 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 grove street dat is waar je huis zich bevindt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.