Jump to content

How much money ya got?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wou alleen 1 keertje een cheat gebruiken voor een kogelvrij vest, alleen als je die gebruikt krijg je ook 250 000, en dat ben ik al 3 keer vergeten dus heb ik nou een beetje veel geld. daar baal ik opzich wel van :( , want het is leuker om gasten te vermoorden en dan van dat geld wat kopen

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb 256.658 ik heb het verdient door missie's, inzetten voor paardenrennen, ambulance,politie,brandweer missie's,mensen vermoorden!

edit: Geld ik al weer verandert :puh:

Bewerkt: door petersmurfje
Geplaatst:

Als je in dillimore bent,zie je ergens zo'n well stacked pizza,daar tegenover zit het kantoor van de paardenraces.

Je kan niet naar de balie maar links van je staan computers en daar kan je wedden ;)

Geplaatst:

Gwoon heel vaak probere, heb er in totaal 3.000.000 aan over gehouden :)

Maar ik heb dat bij die Betshop in Downtown LS gedaan, dus je hoeft niet helemaal naar Dillimore ;)

Geplaatst:

Ik heb 293378 dollar op het moment en alle property's in San Fierro, Los Santos en op het platteland, behalve Wang's Auto Shop want die kon ik nog niet kopen.

Geen cheats.

Geplaatst:

damn kom ik aan met mijn 3000.

kga dat wedden ook maar eens proberen, en die burgler missies dan? waar vind je zon burgler truck?

Geplaatst:
Ik heb 293378 dollar op het moment en alle property's in San Fierro, Los Santos en op het platteland, behalve Wang's Auto Shop want die kon ik nog niet kopen.

Geen cheats.

Hoe lang speel jij al dan? Alle property is zo'n $500.000 - $700.000

;)

Geplaatst:

Ik heb nu $300.000 en kan in San Fierro nog maar weinig kopen.

2 huisjes ofzo, maar in Los Santos nog zo'n 7 huizen die te koop staan.

Op het platteland van Las Venturas heb ik alles al, maar dat is erg goedkoop.

Geld heb ik verdiend door inzetten op de paardenraces.Heb in totaal iets van $450.000 gewonnen ermee, door in te zetten op het Gele paard.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...