Thundercover Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik gebruik al een tijdje MTA:VC 0.5. Maar sinds gister kan ik niet meer ingame chatten mbv "t". Er komt namelijk geen balkje meer. In het MTA scherm kan ik wel gewoon chatten. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen. Ik heb al een keer MTA opnieuw opgestart en bij een andere server kon ik ook niet chatten ingame. Reageren
RTS Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik weet zo niet wat heb probleem is, kijk eens in je config.cfg bestand. Daar staan de standaardtoetsen, en kunnen ze worden veranderd. Anders installeer MTA opnieuw. Reageren
-Niels- Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Druk is op F9, dan gaat het gesprek venster weg en druk dan weer op F9. Ik heb hier ook last van gehad, het enige wat daarna nog helpt is even je MTA opnieuw installeren. Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 F9 werkte ook niet dus heb ik Mta opnieuw geinstalleerd en nu werkt het (voorlopig) weer. Bedankt voor de hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.