Jump to content

heeft gtaforum ook een eigen serfer ?

Recommended Posts

Geplaatst:

jha de naam van de topick secht het al: heeft gtaforum ook een eigen serfer ?

of is er een serfer waar veel nerdelanders in siten.

want ik kan er eigelijk geen vinden :'(

Geplaatst: (bewerkt)

Verdorie het is het sa:mp forum en dan zit ik over mta te praten.

Wat een stomme fout.

Bewerkt: door kesava
Geplaatst:

GTAGames had een eigen server op 'MTA' tenminste GTAGames heeft nog wel een server als ik me niet vergis, maar die is niet openbaar en alleen geschikt voor een bepaald team. Je zult dus een andere server moeten zoeken, want GTAGames is gestopt met het onderhouden/draaien van een server voor een Multi- player mod(ificatie). En ik denk ook niet dat Joriz een server gaat maken voor Sa-mp (San Andreas Multi Player) omdat Joriz voor 'MTA' is uiteraard. Het onderhouden van een server kost ook heel veel tijd en als je de tijd niet hebt is het op dat momment heel jammer. Servers vragen over het algemeen heel veel data- per dag en als daar andere mensen in een netwerk onder leiden moet je er mee stoppen dus er is op dit momment geen Gameserver- voor dit netwerk online op dit momment. Tevens kost het voor de eigenaar heel veel geld en als dat er niet is dan houd het op.

Wil je toch lekker spelen op een goede server dan moet je met een groep mensen afspreken, want volgens mij zijn er niet echt van dat soort servers waar alleen maar Nederlanders komen. Ik ben ook niet het persoon die jou dat precies kan vertellen, want ik doe zelf niet aan dit spel, omdat ik het niet leuk vind. Maar als je dan met een groep vrienden gaat kun je onderling met elkaar praten in het Nederlands dat is in ieder geval wel leuk, maar let wel op ga niet Cheaten, want cheaten is het minste wat je ooit kan doen op een Multi-player Gameplay/mod(ificatie). Tenminste Cheaten is altijd lame als je daarmee een voorsprong bied op andere mensen. Maar even terugkomend op een server je moet anders maar even zoeken naar ene server, maar zorg er wel voor dat je een goede server vind, want Lag komt heel snel in Sa-mp, omdat er heel veel spelers vaak in een server zitten, soms tot 100mensen aan toe. Gelukkig zijn er rendabele servers zoals die van GTA-Host. Als je dat ziet staan in een naam van een server kan je eigenlijk er wel van uit gaan dat je goed zit. Mischien weet ik toch nog wel een server waar vaak Nederlanders komen, maar ook buitenlanders. Ga naar het tabblad Offical Server als ik me niet vergis. Ga dan de server binnen die de naam heeft: 'Clan Twelve', 'Majestic Twelve' of 'Clan 12'. Mocht je niks vinden dan kun je altijd een eigen server maken als dat nog niet onder de knie hebt mag je dat altijd vragen, natuurlijk. Veel succes met je zoektocht. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...