Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo dat is al een tijdje geleden dat ik op dit forum ben geweest... maar het is ook al een tijd geleden dat ik gta speelde.. tot dat ik LCS voor de psp kocht :Y maar nu heb ik een vraag de auto: Yardie Lobo Die kon toch en en neer enzow(dat mooie woord ervoor ben ik vergeten) iig dat kon ik GTAIII maar hoe moet het in LCS voor de psp?

alvast bedankt..

Marcel

Jah ik ben weer terug en actief op dit top forum

Geplaatst:

Hydrualics heet dat.

Kijk eens bij de opties, ik weet het niet (heb geen PSP of PS2 en geen GTA LCS).

Veel geluk!

Geplaatst:

Helaas, op de Yardie Lobo zitten géén hydraulics. :N

Wie weet bestaat er wel een mod daarvoor, maar dat weet ik nog niet zeker. Ik zoek even iets voor jou op, wacht maar even. ;)

Geplaatst:

In GTA3 zitten wel Hydrualics op de Yardie Lobo. Waarom hier niet dan? Hij kan wel op en neer in GTA3, op dezelfde manier als de VooDoo in GTA VC.

Geplaatst:

jah dat weet ik, maar ik had hem een keer van de videotheek gehuurt voor dat ik hem kocht maar ik geloof dat het me ook een keer op de psp is gelukt maar nu lukt het me niet.. misschien is het een andere auto die het heeft.. maar ik vind het wel vaag.. maar iig al bedankt voor de moeite.. en nu weet ik dus weer hoe het heet.. ik kon der niet opkomen maar nu je het zegt weet ik het weer..

Geplaatst: (bewerkt)

Tja... Er is wel een 'Pimp My Garage'. Hier kan je auto's in GTA: Liberty City Stories voor op de PSP tunen, maar helaas is het niet zo'n zelfde functie als dat in GTA: San Andreas. Hier vul je gewoon de gegevens in hoe jij je auto eruit wilt laten zien, maar helaas zit er geen hydraulics bij. :N

Anyway, hier is het: Pimp My Garage

Veel succes verder! :cya:;)

Edit: @ Hieronder: Tja, dan houdt het op! :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst: (bewerkt)

okee dat geeft niet, maar nu stuur jij mij naar een cheat sync.. dat vind ik heel goed daar had ik over gelezen maar hoe werkt het.. ik ben namelijk zo dom geweest om perongeluk naar 2.71 e updaten :N maar werkt het dan nog.. en hoe? ik probeer zoveel mogelijk van de site te plukken maar een beetje hulp kan nooit kwaat he :D

EDIT: Nee ik weet het al.. het kan niet meer met mijn versie.. hoe kon ik ook zo stom zijn :sst:

Bewerkt: door eggie123
Geplaatst:

In GTA Liberty City Stories zit helaas geen enkele wagen met Hydraulics. In GTA III was de Yardie Lobo geloof ik de enige met Hydraulics maar in GTA Liberty City Stories is dit weggelaten.

Geplaatst:

er is wel een soort mogelijkheid, neem een auto met een goede vering en zet met cheatdevice de g-krachten op 2, dan is hij niet te ver doorgezakt, aan te raden is een bf-injection, als je dan pijltje omhoog drukt heel kort, dan hopt hij ook ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...