Pete-R Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Weet iemand wat je bij de missie Life's a beach moet doen (bij de burger shot) dan moet je naar die strand party gaan en dan praten tegen de dj alleen dan kan ik blijven praten er gebeurt niks kan iemand mij hierbij helpen? Alvast Bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Alleen maar positief praten. Dan moet je op een gegeven moment gaan dansen. Heb je meer als 4.000 punten, dan kan je de auto met de installatie jatten. Pas wel op, want je wordt achtervolgd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Even voor de duidelijkheid. Wat S7ven zei was goed. Maar blijf gewoon op de rechtse knop drukken als je aan het praten bent en dan gewoon bij het dansen goed timen. Postaldude Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Alleen maar positief praten.Dan moet je op een gegeven moment gaan dansen. Heb je meer als 4.000 punten, dan kan je de auto met de installatie jatten. Pas wel op, want je wordt achtervolgd. ik werd nie achtervolgt er werd alleen maar in het begin op me geschoten maar verder niks Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 JA het is al gelukt makkelijke missie alleen dat praten lukte me niet! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ik geraak maar aan 2500 punten , ik kan lijk niet goed timen en zo rap Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SHADY16 Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Is hier ook een code voor deze missie want ik kan het niet met die toetsen pls!!!!!!! help me Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 je moet het gewoon een paar keer proberen, ik had die missie pas na 8 keer uitgespeelt. je moet gedult hebben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SHADY16 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 hey barry bedankt he voor de tip ik heb hem gehaald Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
getagun Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 hey barry bedankt he voor de tip ik heb hem gehaald ik ook juist eigenlijk wel gemakelijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GoD.Anubis Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 nu 2 keer geprobeerd en ben het al zat gewoon echt irritant vooral dat je weer tot 22:00 moet w8ten dat maakt me nou echt sago maak dan gewoon een checkpoint bij die missie ofzo dat je het sneller achter elkaar kan proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 had 3720 meer lukt nie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 had 3720 meer lukt nie mij nie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GoD.Anubis Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 raar eigenlijk is het niet eens zo moeilijk gewoon goed timen zoals iedereen zegt ik had 5260 punten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaTTa Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 ik moet dit ff zegge: ik had meer dan 9000 punten!! had heel vaak "perfect", had ik daarvoor nog nooit eerder gehad Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts