bas de man0 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Met welke auto kun je huizen beroven???? Reageren
BaasB Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Huizen beroven kun je met de Zwarte Boxville. Zo ziet de Zwarte Boxville eruit: Klik. En hier kun je de Zwarte Boxville vinden: Klik. Meer informatie over de Robbery Missions (huizen beroven): Je kan deze missie alleen doen als het tussen 20:00 en 06:00 is. Als je de missie bent begonnen (voor de PC op 2 drukken), kun je in huizen inbreken. De huizen waar je kunt inbreken, kun je herkennen aan de gele pijl voor de deur. Als je eenmaal binnen bent, mag je niet te veel geluid maken, anders worden de mensen wakker. Maar soms zitten de mensen nog in de woonkamer en dan moet je snel weer naar buiten. Als ze je toch betrappen heb je 10 seconde om naar buiten te gaan. Anders komt de politie. Overigens is het meestal geen probleem als de bewoners nog op zijn, behalve als er gangsters in het huis zitten, die gaan schieten, je kunt gewoon hard doorlopen, meteen je doelwit pakken en snel weer naar buiten lopen, voordat de teller van 10 naar 0 is, ben je al lang weer buiten. Als je in een huis bent kun je TV's En Stereo's enzovoort stelen. Als je in een huis wilt sluipen moet je de linker analog stick voorzichtig naar voren drukken. Voor de PC hou je ALT ingedrukt terwijl je loopt. Als je voor een voorwerp staat druk je op Driehoekje (PC: ENTER). Loop daarna weer naar buiten waar de Boxville staat. Ga bij de achterkant van de Boxville staan en druk op Driehoekje (PC: ENTER). Hierna kun je nog meer huizen inbreken, ligt eraan hoeveel tijd je hebt. Als je geen tijd meer hebt stap je in de Boxville, en breng je de spullen weg naar de aangegeven plaats op de radar. Dit moet overigens binnen 5 minuten gebeuren Er staat in het begin van de beschrijving dat je op 2 moet drukken (als je GTA San Andreas op de PC hebt) om de Robbery Missions te beginnen. Maar even voor de duidelijkheid: Je moet pas op 2 drukken als je in de Zwarte Boxville zit. Succes ermee. Groeten BaasBart Bewerkt: 19 juli 2006 door BaasB Reageren
cactusdildo Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Waarom gaat iedereen van deze site er van uit dat niemand de xbox versie van San Andreas heeft. Ik heb S.A. op de xbox en het wel irritant als r eens uitleg w gegeven voor de pc en de PS2 zonder de xbox te vermelden,hier w ik niet wijzer van ... Reageren
Maarten!! Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Waarom gaat iedereen van deze site er van uit dat niemand de xbox versie van San Andreas heeft.Ik heb S.A. op de xbox en het wel irritant als r eens uitleg w gegeven voor de pc en de PS2 zonder de xbox te vermelden,hier w ik niet wijzer van ... zeg ik het wel missie starten right thumbstick kratjes in voertuigen y Reageren
Caltson Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Waarom gaat iedereen van deze site er van uit dat niemand de xbox versie van San Andreas heeft.Ik heb S.A. op de xbox en het wel irritant als r eens uitleg w gegeven voor de pc en de PS2 zonder de xbox te vermelden,hier w ik niet wijzer van ... hey cactusdildo, waarom bijna niemand het over de Xbox heeft is dat bijna niemand hem bijna heeft denk ik. als je kijkt op gtagames zie je ook in de statistiek dat xbox in de minderheid is.dus leggen we het ook meestal uit in ps2 en pc vorm.echter als je dit vermeld dat je een xbox hebt,is dit toch niet erg hé? p.s. trouwens,het word goed uitgelegd op het spel zelf.dit topic was gewoon waar je de robbery missie's kan doen (niet slecht bedoelt) Greetz Bewerkt: 19 juli 2006 door gtagangster Reageren
Jozz Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 als je in die zwarte boxville zit, komt er een schermpje bovin waar opstaat waar je op moet kliken om robbery missies te starten oftopic: ik heb ook sa op xbox maar snap wel alles Reageren
cactusdildo Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 srry, niet zo goed gekeken maar het is toch wel vaak dat de uitleg alleen voor pc en/of ps2 versie w vermeld zonder de xbox versie... Reageren
bas de man0 Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Op Welke knop moet je op de ps2 drukken als je in de zwarte boxville zit? Ik heb hem r3 gelukkig ik bedank iedereen die mij geholpen heeft de zwarte boxville te vinden!!!!! THNX bas.... Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 By entering the black Boxville and between 22:00 and 06:00, press the R3 button to begin the mission vertaald: Als je de boxville binnenstapt om 22:00 en 06:00 uur,duw het R3 pookje in om te begginen Reageren
bas de man0 Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 THNX for all ur help! bedankt vaar het helpen mensen. Reageren
Drikus Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 ik ga ook eens proberen een huisoverval te plegen lol:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.