mickey Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Zou iemand voor mij de courier missies van San Fierro en Las Venturas kunnen doen? Je mag cheaten als je wilt. Alvast Bedankt, Mickey GTASAsf3.b Bewerkt: 19 juli 2006 door mickey
BaasB Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Doe ik voor je. EDIT: Ik heb de courier missies van Las Venturas en San Fierro gehaald. Beloning: Sorry, heb ik niet echt bijgehouden. Ik mocht cheaten, maar dat heb ik niet gedaan. Verder heb ik geen mods of trainers gebruikt, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Ik heb $100 aan de Pay 'n Spray uitgegeven (motor repareren), maar ik denk niet dat je dat een probleem vindt. Je hebt er nu 2 assets bij. Je weet wel, zo'n dollartje waar je telkens geld van krijgt als je er overheen loopt. Je vindt de savegame onderaan deze post. Succes verder. Groeten BaasBart GTASAsf3.b Bewerkt: 19 juli 2006 door BaasB
mickey Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ok , heel erg bedankt BaasB, ik kan weer verder. (op naar de 100% ) PS: Dat van die Pay 'N Spray vind ik niet erg hoor. Greets, Mickey
Recommended Posts