Kwarkgast Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Hoi, Telkens als ik SA opstart start mijn pc opeens opnieuw op. Dus eerst begint ie met laden, dan wordt het beeld zwart en dan start 'ie 'm overnieuw op. Ik dacht eerst dat dit aan de processortemperatuur lag, maar na wat getest te hebben is dat dus niet zo. Weet iemand misschien hoe dit komt? Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Dit is een heel raar probleem, ik denk dat het iets met je spel te maken heeft of met je Windows. Heb je toevallig een virus- scan draaien? Of heb je dingen aangepast aan je Gta, zoals het Modificeren van je spel? Mischien heb ik nog wel een tip waar je eventueel wat aan zou kunnen hebben, verwijder je GTA_SA.set uit de map: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Dan heb ik mischien nog een vraag waar ik meer van wil weten, heb je San Andreas legaal of illegaal. Graag eerlijk antwoorden anders hebben we er natuurlijk niks aan. Ik wacht op je reactie, bij voorbaad dank. Reageren
Kwarkgast Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik denk niet dat het met het spel zelf te maken heeft, ik heb em vandaag geinstalleerd, geen mods, zelfs de user files map is nog niet aangemaakt. Heb om dit probleem Windows opnieuw geinstalleerd, en nog heb ik hetzelfde probleem, dus ik denk ook niet dat dat het is. Ik heb de legale versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.