Fuffie Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Ik en me broer preseteren TIONMOVIES Je kan alvast aflevering 1 Zien Klik wat ik nu het leukst vond dat alles rookte dat hoor je wel als ik jezu* zeg EDIT: Vinden jullie me te jong Bewerkt: 19 juli 2006 door fuffie Reageren
Advancegta Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 sorry vind er niet veel aan en niemand is te jong voor dit forum maar jij was tog al 2 keer vertrokken"? Reageren
Fuffie Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 ja maar ik hat nog wat vragen sorry van topic Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 ik vind er niet erg veel aan, ik snap er ook geen bal van en het is niet te verstaan, die camera word ook wel erg lomp vasgeheouden en of je te jong bent? nee man! di is gewoon een forum voor jong en oud! Reageren
Yohan Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Snap het doel niet van dit filmpje... En waarom staat jou magnetron op de grond? Reageren
Fuffie Geplaatst: 20 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 heb ik even gedaan was makkelijk magnetron op de grond Reageren
Advancegta Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 wat word er nou eigenlijk gedaan? iets met een negerzoen en een magnetron Reageren
Fuffie Geplaatst: 20 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) melocake en ik doe die 3 min in de magnetron ik doe de camera even uit en wacht 2 min en nog een beetje dan doe ik de Camera aan en film en je ziet dat de mellocake stoomt alles rook en me moeder was ook aan de lijn even later ( stond er niet in dat ik hem nog 3 min in de magnetron deet maar dat stukje zat er niet in toen was die afgebrand iel Bewerkt: 20 juli 2006 door fuffie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.