YuckFou Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Ik koop morgen gta sa op ps2 Is dat anders dan op de computer of niet ? Zijn de graphics slechter of niet ? mischien is dit een hele domme vraag Maarja Trouwens. Het spel kost toch 30 euro ? voor de ps2 Als je pas net bent begonnen. En je wilt geen missies doen Aleen rondrijden en vliegen. kan dat ? Kun je in het begin al gelijk rondvliegen? . Met straaljagers . Rijden in tanks, Monstertrucks. Enz. Met cheats kan het toch ? En is er een verschillende versie voor de ps2 . versie 1, 2 Bestaat dat voor de ps2 ? of alleen op de comp. Ik vindt het knap als je dit allemaal kan beantwoorden Alvast bedankt voor jullie reacties Bewerkt: 19 juli 2006 door YuckFou Reageren
Velaro Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Hoi YuckFou, welkom op het Forum ! Veel verschillen met de PS2-versie is er niet, buiten de besturing. Ook de graphics zijn ongeveer hetzelfde, alleen kan je PS2 het soms wat moeilijk hebben en vooral in deze hitte. Wel kan het zijn, dat het soms eens moet laden, maar dat is normaal. Met een goede PC is de kwaliteit wel iets beter, maar dat doet er niet toe. Zoals je zegt kost hij naar mijn weten nog maar €30, en je hebt er veel plezier mee ! Veel plezier alvast ! Velaro. Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Velaro heeft je al even verteld over de aankoop van dit spel en de prijs daarvan. Ik zal je vertellen wat je allemaal kan en niet kan doen in dit spel. Het spel is vooral bedoelt om in het verhaal te spelen en het succesvol te volbrengen en door het verhaal te volgen kun je verder komen om meer dingen te doen. Je hebt dus een aantal gebieden waar je kunt komen je begint in: Los Santos je bent daar weg gegaan om bepaalde redenen op een gegeven momment kom je weer terug en je hoort dat je moeder vermoord is jij gaat hierop een heel verhaal beleven. Je kan in het begin dus nog niet verder komen dan Los Santos, als je de missies op dit gedeelte hebt volbracht ga je naar Badlands, die is een gebied met veel kleine dorpen uitgestrekte bossen en ga zo maar door. Hiervan ga je met de Truth naar San Fierro daar krijg je een garage en dan kun je in 3 gebieden komen, de gedeeltes waar je dus niet mag komen worden afgeschermd kom je er wel dan word je opgepakt. Verder in het verhaal ga je naar De Desert en daarna naar Las Venturas. Kom je in dit soort gebieden voordat je er mag komen, dan krijg je de politie achter je aan. Je kan dus wel zonder missies gaan doen, maar dan kun je eigenlijk niet echt veel alleen in Los Santos wat rotzooien. Als je het spel dus echt wilt spelen dan raad ik je gewoon aan het verhaal te volgen. En de Playstation versie kent niet meerdere versies er is alleen een platinum versie uitgebracht deze herken je aan de goud- kleurige voorkant . Deze heeft het intro verhaal erbij, en verder wat extra's als ik me niet vergis, maar er zijn geen verschillende versies. Als een missie niet wil lukken kun je het altijd aan één van ons vragen, want de meeste hier kennen de missies uit hun duimpje inclusief tips en dergelijk. Veel succes met de aankoop van je San Andreas, en nog veel plezier uiteraard. Reageren
killerfragger Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) de gta op de ps2 is grapische soms better (was bij vice indergeval wel ) jammer genoeg kan je san op de ps2 niet moden en dat is egenlijk wel het eigen nadeel wat het bevat PS summerbase was me voor Bewerkt: 19 juli 2006 door killerfragger Reageren
Joriz Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Grafisch is GTA San Andreas voor op de Playstation 2 veel slechter dan op de PC. Behalve natuurlijk als je geen goede PC hebt. Kijk maar is tussen de GTAgames.nl screenshots en vergelijk de PS2 Screenshots door GTAgames.nl is met de PC Screenshots door GTAgames.nl Dan zie je duidelijk het verschil. Alleen de besturing is soms iets beter op de PS2 qua rijden en lopen. Schieten op de PS2 gaat makkelijker door het target systeem. Echter kan je met de PC preciezer schieten. Reageren
VforV Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Grafisch is GTA San Andreas voor op de Playstation 2 veel slechter dan op de PC. Behalve natuurlijk als je geen goede PC hebt. Kijk maar is tussen de GTAgames.nl screenshots en vergelijk de PS2 Screenshots door GTAgames.nl is met de PC Screenshots door GTAgames.nl Dan zie je duidelijk het verschil. Alleen de besturing is soms iets beter op de PS2 qua rijden en lopen. Schieten op de PS2 gaat makkelijker door het target systeem. Echter kan je met de PC preciezer schieten. Die screens op GTAGames van de PS2 versie lijken precies alsof ze gemaakt zijn met een fototoestel want ze zien er zo wazig uit . De besturing is inderdaad makkelijker op de PS2. Maar op de PC kan je ook een Gamepad aansluiten. Dan zet je de besturing op 'Joypad' ipv 'Keybord' en dan heb je ook Auto-Aim . Nadeel is natuurlijk dat je op de PC niet zoveel knoppen kan instellen van het Joypad. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.