gerros14 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Uh men ik heb gta sanandreas al een heltijd en heb hem geinstaleert en als ik hem speel dan is het op een bepaalde stukken loopt die sloom weet iemand wat dit is ojah er staat haast niks op men pc en mijn ram geheugen is:786 duzz daar zal het ook neit aan liggen weet iemand dit? Bewerkt: 19 juli 2006 door gerros14 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Het ligt waarschijnlijk aan de beeld kwaliteit, omdat je videokaart toch net niet goed genoeg is. Ik heb dit ook gehad. Het is makkelijk op te lossen door in het options menu naar graphics te gaan. Daarna ga je naar advanced. Stel de Visual FSX quality in op low. De kwaliteit van het beeld zal dan iets minder zijn, maar de gameplay is stukken beter. Reageren
gerros14 Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 duzz moet ik geen nieuwe video kaart te kopen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 duzz moet ik geen nieuwe video kaart te kopen? Dat lijkt me niet verstandig, aangezien je eerst kunt proberen wat Flying Dutchman had geschreven. Het kan natuurlijk wel zijn dat het aan je videokaart ligt. Dan zal je een nieuwe moeten kopen. Maar gewoon eerst wat dingetjes proberen zou ik doen, want dan kost het je in ieder geval minder . Reageren
gerros14 Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 hij hoort goed te werken want ik heb een video kaart van peak geforce fx5500 128 mb ddr/directX 9/AGP 8X duzz daar zou het niet aan ligggen? Reageren
Joriz Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Staat je PC niet een beetje te vol? Volle hardeschrijf? Veel programma's open staan? Spyware? etc... Gebruik de zoekfunctie voor meer tips en instructies. Reageren
gerros14 Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 als ik dit Visual FSX quality op low zet speelt die weer goed maar zet ik hem op mideum dan loopt die weer op zommigge stukken sloom Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 als ik dit Visual FSX quality op low zet speelt die weer goed maar zet ik hem op mideum dan loopt die weer op zommigge stukken sloom Dan ligt het aan je videokaart, vertel je specifacites van je videokaart eens? Misschien kunnen we op basis daarvan je een nieuwe v-kaart aanraden. Je kunt achter die specificaties komen door bij Start » Uitvoeren » dxdiag (invoeren). Dan krijg je een nieuw venster en ga je naar het tabblad beeldscherm. Daar staat alles netjes uitgelegt, neem er desnoods een screen van en plak die in paint, upload je plaatje via Imageshack.us en plaats het plaatje hier. Zo kunnen we je nog beter helpen en kunnen we je een goedde vidoekaart aanraden. Misschien hoeft het niet eens, omdat je drivers niet up to date zijn van je videokaart. Show it us Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) als ik dit Visual FSX quality op low zet speelt die weer goed maar zet ik hem op mideum dan loopt die weer op zommigge stukken sloom Dan ligt het zeer duidelijk aan wat je processor/videokaart aankan. Ik heb dit ook gehad. De oplossing is heel simpel: De Visual FSX Quality op low laten staan. Zoveel maakt het niet uit voor de kwaliteit. Wil je toch nog een iets hogere beeldkwaliteit, zet dan de beeldschermresolutie van GTA SA op z'n hoogst. Dit kun je ook weer doen in het Display menu. Edit: Ruurd was me voor. Bewerkt: 19 juli 2006 door Flying Dutchman Reageren
Goliat Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Er is overigens nog iets wat kan helpen, ik heb ook een videokaart met 128 MB geheugen maar op sommige plekken wil hij nog wel sloom zijn. Dit heeft te maken dat een videokaart meer is dan alleen het aantal geheugen, je moet namenlijk op nog iets letten. Wat dat precies is weet ik niet :$ maar het wordt aangegeven in Hz(Hertz) Wat je eraan kan veranderen is of een nieuwe videokaart kopen(wat ik je net als iedereen afraad) of de beste oplossing: De draw distance helemaal laag zetten, te vinden in Display Options of iets dergelijks. Ik maak wel een screen. In mijn ogen zou je de Visual GFX quality gewoon op High moeten kunnen laten staan, mocht het zijn dat het spel dan nog steeds niet goed loopt zet 'm dan op medium en mocht het spel dan nog niet naar behoren functioneren dan komt natuurlijk de laatste stap: zet 'm op low. Het kan trouwens ook helpen om je PC een stofvrij te maken, daarnaast zou het me niet verbaasen dat het langzaam lopen van GTA San Andreas op jouw PC samenhangt met de hittegolf waar we nu mee te maken hebben. Succes ermee. Bewerkt: 19 juli 2006 door Goliat Reageren
gerros14 Geplaatst: 20 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Wie weet wat draw distance is! bij sa? Reageren
Velaro Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Met de "draw-distance"-functie kan je bepalen tot hoever je wilt zien Als dit laag is, zal je niet zo'n ver uitzicht hebben, is dit hoog zal dit wel redelijk ver zijn. Echter maakt dit niet veel uit, want door dit op 0 te zetten gaat het niet veel helpen. Als je op "High" of "Very High" wil spelen zal je een betere videokaart nodig hebben. Zelf zou ik dit niet doen en het gewoon op "low" spelen, want er is haast geen verschil buiten het gras dat wat anders is.. Velaro. Bewerkt: 20 juli 2006 door Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.