Rich-E Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 :o hehe gta noob. Ik kom niet voorbij de eerste missie want ik wordt elke keer kapot geschoten of raak degene die ik moet volgen kwijt. Lijkt me dat het niet te moeilijk moet zijn als 1e missie maar goed. Help please
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 :o hehe gta noob. Ik kom niet voorbij de eerste missie want ik wordt elke keer kapot geschoten of raak degene die ik moet volgen kwijt. Lijkt me dat het niet te moeilijk moet zijn als 1e missie maar goed. Help please Omg...je moet 2 straatjes fietsen :blink: Iig, blijf tappen op de X knop, zodat je sneller gaat.
The Godfather Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 lol dan is het wel erg als je daar niet voorbij komt. maarja net als se7en al zei...gewoon x snel indrukken
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Als ik jou was zou ik eerst verkennen, en tegen gangs gaan knokken. Want het wordt nog veeeeel moeilijker als die missie :rolleyes:
BrokenTable Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 :o hehe gta noob. Ik kom niet voorbij de eerste missie want ik wordt elke keer kapot geschoten of raak degene die ik moet volgen kwijt. Lijkt me dat het niet te moeilijk moet zijn als 1e missie maar goed. Help please Als je ze kwijt bent, via de startbutton ff de map bekijken en inzoomen, dan kun je zien waar ze zijn en naar ze toe rijden, ze wachten als je ver achter bent.
Rich-E Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Ok thanks voor de reacties, moet ook nog ff die bediening uitvogelen, wel klote zo met ps2 gewoon op pc vind ik makkelijker maar tog vet spel.
GoD.Anubis Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 kenelijk iets van iemand met eerste keer ps2 controls omgaan maar komt wel joh ik bleef in de eerste missie vast zitten met me fiets en kreeg hem er niet meer uit :blink:
Sasuke Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik ging eerste 30 sec. fietsen en toen was ik die auto die me volgde zat, dus ik stal een auto -_-..
Roichie Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik ging eerste 30 sec. fietsen en toen was ik die auto die me volgde zat, dus ik stal een auto -_-.. :lol: :rolleyes: Kheb um zelf nog niet maar de eerste missie is als je begint wel klotuh zij riaz (een vriend van me)
crazyvural Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Kijk San Andreas is wel lauw , maar op de ps2 is die gewoon sucks weet je , Beter op de XBOX veel mooiere graphics , en je kan bij XBOX gewoon je eigen muziek gaan luisteren die je geupload hebt naar je harde sgijf !! Conclusie beter gaat snel voor de xbox komen , op de pc is ook wel flex die bestuuring maar die graphics puhh ga naar huis man , maar eej laterss he B) veel GTA plezier !!
Syphon Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Kijk San Andreas is wel lauw , maar op de ps2 is die gewoon sucks weet je , Beter op de XBOX veel mooiere graphics , en je kan bij XBOX gewoon je eigen muziek gaan luisteren die je geupload hebt naar je harde sgijf !! Conclusie beter gaat snel voor de xbox komen , op de pc is ook wel flex die bestuuring maar die graphics puhh ga naar huis man , maar eej laterss he B) veel GTA plezier !! Maar net zoals GTA III en GTA: VC is deze oorspronkelijk voor PS2. Voor de XBOX kwamen die een jaar of meer later, in die tijd kun je wel wat extra's verwachten..
The Godfather Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 ik zie dat we weer traditioneel afdwalen...mensen laten we ontopic blijven. ik neem aan dat Rich-E de missie heeft gehaald? we laten het nog open voor als iemand anders nog vragen heeft
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Tsss.. Wie boeit het nou dat je je eigen muziek kan luisteren.. En dat de grapish een ietsiepietsie beter zijn.. Zag geen verschil tussen de XboX en PS2 versie op het gebied van grapish.. En nog iets, gta sa is gericht op GAMEPLAY...
Rich-E Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Jah thanks ik heb de missie gehaald. Ben ondertussen bij de missie van uncle sam beroven. En die auto race met die lowriders. Daar zit ik nu een beetje vast maar die eerste missie was idd wel vrij makkelijk
The Godfather Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 neem aan dat er geen andere mensen zijn die problemen hebben met deze missie dus slotje
Recommended Posts