YuckFou Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Wat is het beste . En wat het slechtste ? . Qua Graphics, Besturing. Enz. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Over het algemeen word gezegd dat de PC versie het beste is. Ook is er het meeste informatie over te vinden, als je iets wilt weten over het spel. Een ander voordeel van de PC versie is dat je je spel kunt modden. Dat betekent dat je er bijvoorbeeld nieuwe auto's in zet. Ook kun je op de PC heel makkelijk tooltjes (hulpprogrammaatjes) gebruiken, om bijvoorbeeld wapens of auto's te krijgen. Als je een beetje een goede PC hebt (let vooral op de videokaart!) dan heeft de PC versie ook de beste kwaliteit. Ook is de besturing op de PC, naar mijn mening, makkelijker dan op de PS2 of XBOX. Voor de eisen die San Andreas aan je PC stelt, kun je >>>hier<<<< even kijken, op de site van Rockstargames/SanAndreas. Ook is de PC versie, naar mijn weten, 10 Euro goedkoper dan de anderen. Voor 30 Euro heb je de PC versie van GTA SA al! Bewerkt: 19 juli 2006 door Flying Dutchman Reageren
Joriz Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Kijk is in dit topic wat je nog zelf een paar minuten geleden geopend hebt: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=31757&hl= Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 De PC-versie is veruit de beste keus. Een rijtje van voordelen (Flying Dutchman heeft er ook al wat genoemd): Betere graphics Modden... ...Waardoor je ook online kunt spelen (MTA, SA:MP) Besturing naar eigen wens Goedkoper Eigen MP3's besluisteren De gameplay en inhoud is in alle versies nagenoeg gelijk. Er zit wel een 2 Player mode in de PS2 versie, maar dat stelt echt niets voor. Je krijgt niet eens een split screen, maar je moet het doen met een uitgezoomd beeld. Het is al een hele kunst om je eigen poppetje in beeld te houden. Leuk voor een half uurtje, maar dan heb je het wel gezien. Zoals ik al zei: Ik zou voor de PC versie gaan, als je computer tenminste aan de systeemeisen voldoet. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Als je graag die twee-player mode (2 player mode) wilt hebben, dan heb ik hier een mod gevonden die je kunt installeren op San Andreas en dan de gewone playermode spelen van de PS2 op je PC Dus wij ( ) raden je de PC versie aan. Bewerkt: 19 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Whoop Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Hallo forumnisten kzal mijn ongezoute mening is geven se. dat van die graphics en dat modden das waar , en je kunt ook met een half oog de tv bekijken. Bij de console moet je steeds gaan zappen of ge moet al twee tv's in één kamer hebben maar dat de control's beter op de pc zijn daar heb ik toch mijn vragen bij. Ik denk dat daarin de PS2 versie het beste is >> daar is het oorspronkelijk voor gemaakt. En hebben jullie controllers voor de PC versie zoja dan is het hetzelfde, als dat niet het geval is dan vraag ik mij af of jullie (PC) de knop van de gas of rem half kunnen indrukken zodat je gelijdelijk remt of accelereert, hetzelfde geld ook voor het vliegen als je dat met een toetsenbord moet doen dan lijkt mij dat toch niet het beste Qua performance??? gaat dat wel zeg het me even dan koop ik em misschien ook Maar al bij al is de PC versie toch de beste voor bovenaan vernoemde reden, een zeer sterk pluspunt van pc's is ook dat een muziekje naar eigenkeuze kan opzetten, maar ook daar zijn bij de PS2 of Xbox mogelijkheden, als je een mengpaneel hebt sluit je jouw console(geluid) daar op aan "et voila" je rijdt rond in SA met een lekker beatje waarbij de BPM (Beats per minute) naar eigen keuze is en versterk is met men high defenition speakers, dat kan ook op de pc maar dat is toch niet hetzelfde als met cd-spelers(DJ) en een mengpaneel. ADIOS AMIGOS Reageren
cactusdildo Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 qua bsturing is de ps2 versie veruit het beste dan de xbox, dan pc GTA heeft nu eenmaal n betere besturing op de consoles. qua grapcs scoort de ps2 versie het slechts, dan de xbox (die er ongeveer even mooi uitziet als de pc versie ) en dan de pc. Reageren
Ramon Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Ik heb alleen GTA SA op de ps2 gespeelt,en later nadat mijn ps2 kapot was gegaan ook op de XBOX,En ik vind de XBOX versie vrijwel de beste van de consoles,Lekkere besturing,Je eigen muziek,Betere graphics...Ik heb maar 1x de PC versie gespeelt dus daar kan ik niet echt me mening geven,Wel vind ik het stom dat je niet rustig kan rijden zoals de XBOX en PS2. En de prijs van GTA op de PC is niet goedkoper,Ligt eraan waar je hem koopt.In bartsmit is ps2 goedkoper.In de intertoys is hij op de PC 29.99 en de XBOX versie 27.99... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.