jeffrey_st33low Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 ik zag een filmpje met een auto met airride http://www.youtube.com/watch?v=N9TmX21FhHM...ted&search= op precies 1.13 een paar seconden nu vraag ik me af hoe doe je dat of zit dat bij die mod inbegrepen alvast bedankt Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik heb het filmpje even bekeken, maar bedoel je dat die auto jump met hydraulics? Ik denk dat die gast gewoon het model van die wagen heeft vervangen met het model van de savanna, en die kan kan hoppen in VC. Of misschien heeft hij het met de handling gedaan. Maar het eerste lijkt mij het meest logisch. Mvg, Wazuup Reageren
jeffrey_st33low Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 nu je het zegt had ik niet aan gedacht lijkt me ook de meest voor de hand liggende optie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.