Jump to content

madd dogg

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kom niet verder dan missie madd dogg

een kerel springt van het dak af en.....dood isie

wie weet wat ik moet doen??

alvast bedankt! _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan je wel helpen met deze missie, want het is opzich niet een heel moeilijke missie maar je moet even door hebben hoe het werkt. Als het goed is moet je een auto zoeken met een kartonnen dozen in de achterbak. Die moet je een endje verderop zien te stelen. Schiet gewoon de chaufeur neer en steel de wagen dan rijd je naar de Plek waar Mad Dog van het dak wilt pringen. Je rijd gewoon telkens met hem mee en als hij zoiets zegt van ik kom dan moet je hem heel goed gaan volgen. Hij kan een beetje wankelen, maar het is ook een gedeelte van geluk hebben, want de ené keer zal hij op één bepaalde plek springen en de andere keer weer op een ander plek. Dit schat je nooit in maar blijf hem zoiezo constant volgen, want hij loopt namelijk op die gevel. Als je dat gedaan hebt en hij ligt in je bak dan moet je hem naar het ziekenhuis brengen dit staat ook wel op de radar aan gegeven als het goed is. Zorg ervoor dat je nergens tegen aan botst, want anders kun je hem vermoorden, omdat hij namelijk in kritieke toestand verkeert. Je kan zijn toestand/leven zien in het daarvoor bestemde balkje dat je onder je levens- balk zult zien. Tip: Neem er de tijd voor als het niet lukt kun je het altijd nog een keer proberen, want blijf rustig zeggen ze altijd maar. En Wie niet blijft proberen zal het nooit leren. Veel succes met deze missie en natuurlijk al de andere missies die komen gaan, willen die ook niet lukken dan kan ik of één van de andere je altijd nog helpen. Verder denk ik ook nog dat je de Riot cheat hebt gebruikt hierdoor zullen veel dingen automatisch gebeuren dit is een hele extreme cheat, want deze kun je binnen de savegame nooit meer eraf halen. Er is niks aan te doen, je moet weer helemaal opnieuw beginnen. Of je download een savegame van 'deze' site, want overnieuw beginnen lijkt me ook niet helemaal zo leuk. Nou in iedergeval succes, met de bevorderingen. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

nou, je meot met een wagen voor hem gaan staan

er is alleen een bepaalde cheat waardoor hij meteen springt

in dat geval mnoet je je savegame even uploaden

Geplaatst:
ik kom niet verder dan missie madd dogg

een kerel springt van het dak af en.....dood isie

wie weet wat ik moet doen??

alvast bedankt! _O_

als je de missie begint..kryg je een filmpje.

als dat filmpje afgelopen is..moet je naar zoon grote patriot opzoek. hy staat op het parkeer terein daar.

als je erin zit..moet je onder maddog blyven..zodat hy in de bak springt en dus niet dood gaat :)

Aan je screen te zien springt Madd dogg al gelijk na de cutscene, dit betekend dat je de riot cheat gebruikt hebt. Deze cheat zorgt ervoor dat madd dogg altijd gelijk springt na de cutscene, de enigste manier om hem te kunnen halen is door helemaal opnieuw te beginnen. Sorry, het is niet anders. :N

En met opnieuw bedoel ik: het hele spel opnieuw.

Maar om je toch even te troosten heb ik even een savegame voor je opgezocht waarbij de missie Madd Dogg gehaald is en je dus met die savegame verder kunt. ;)

De savegame zit in mijn bijlage. ;)

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

deze missie is nu alleen misschien nog haalbaar als je de slowmotion cheat gebruikt, anders moet je of een savegame downloaden van na die missie of iets anders.

Geplaatst:
deze missie is nu alleen misschien nog haalbaar als je de slowmotion cheat gebruikt, anders moet je of een savegame downloaden van na die missie of iets anders.

Dit is volgens mij niet helemaal waar. Als je slowmotion cheat gebruikt, ga je toch zelf ook in slowmotion? Dus heeft het geen zin... De snelheid zeg maar blijft gelijk...

Correct me if I'm wrong...

dus ik moet nou helemaal overnieuw beginnen ..... :-(

kan ik die riot cheat niet uitschakelen

ik heb wel code's bij de hand op een blaadje

'

daar staat ook een riot code op

riot mode =iojufzn...((( dat is de code)))

kan ik het nog uitschakelen?? zodat ik met deze game weer verder kan??

alvast bedankt!

>>> Door .Levi.: Bijlage verwijderd, dit heeft niks met het topic te maken.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:
dus ik moet nou helemaal overnieuw beginnen ..... :-(

kan ik die riot cheat niet uitschakelen

ik heb wel code's bij de hand op een blaadje

'

daar staat ook een riot code op

riot mode =iojufzn...((( dat is de code)))

kan ik het nog uitschakelen?? zodat ik met deze game weer verder kan??

alvast bedankt!

Nee, die zogenaamde Riot cheat kan niet worden uitgeschakeld. Het is algemeen bekend dat als je de cheat inschakeld je in de knel komt bij de missie van Madd Dogg. Hij zou dan te snel springen waardoor jij niet op tijd bent om hem te vangen. er zit niks anders op dan een nieuwe savegame te downloaden. Of overnieuw te beginnen, ik raad je aan de savegame van Bling te downloaden.

Geplaatst:

Hoe komt dat eigenlijk dat Madd Dog dan meteen springt?

Als het nou nog een tijdversnellings cheat was...

Gewoon een bug in het spel ben ik bang... Ik denk niet dat Rockstar dit er expres in heeft gedaan...

EDIT:

Dat is geen bug, dat is je straf voor dat je hebt gecheat. :D

Deze ''straf'' krijg je alleen bij de riot cheat, het is gewoon eigenlijk een soort van pesterij van Rockstar.

Gelukkig zijn er mensen die hebben uitgevonden dat je dit krijgt bij het gebruiken van deze cheat.

Dit is dus gewoon vette onzin. Het is gewoon een fout van Rockstar, en helemaal niet een pesterij. Misschien dat ze dat nu wel zeggen ofzo, maar dat is dan ook alleen maar om hun fouten te verbergen...

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Dat is geen bug, dat is je straf voor dat je hebt gecheat. :D

Deze ''straf'' krijg je alleen bij de riot cheat, het is gewoon eigenlijk een soort van pesterij van Rockstar.

Gelukkig zijn er mensen die hebben uitgevonden dat je dit krijgt bij het gebruiken van deze cheat.

Geplaatst:

in het begin snapte ik er nog niet zo veel van en heb code's van internet afgehaald en heb ze in het bgin alles codes geprobeert....dus van die riot cheat wist ik nog niets van

maar met hulp van sammerbase komt het volgens mij wel goed

iedereen nog bedankt!

swiggers

>>> Door Dizzee: Onnodig plaatje verwijderd.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...