Johan O. Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Ik heb ff met Imageready wat gemaakt...: Het is niet veel, maar ik verveelde me Je mag hem gebruiken als je wilt. C&C Plz. Johan O. Edit: hij kan een beetje langzaam zijn in Internet Explorer. (Gebruik dan gewoon FireFox ) Bewerkt: 19 juli 2006 door Johan O. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Hij is misschien wat kaal maar het bewegende effect vindt ik wel mooi, verder heb ik er niet echt veel op te zeggen, de letters hadden misschien wel wat kleiner of beter gekunt. Je hebt er naar mijn zin toch wel wat van weten te maken: ik geef je een 7 Reageren
Advancegta Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) wel mooi hoor en grappig Bewerkt: 20 juli 2006 door advancegta Reageren
Johan O. Geplaatst: 20 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Hij is misschien wat kaal maar het bewegende effect vindt ik wel mooi,verder heb ik er niet echt veel op te zeggen, de letters hadden misschien wel wat kleiner of beter gekunt. Je hebt er naar mijn zin toch wel wat van weten te maken: ik geef je een 7 Jah, de text is een beetje pixelig aan de randen... Maar hij staat wel op 'Sharpen'. Kan ook komen doordat het een GIF is... Johan O. Reageren
gammie_ Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Ik vind hem wel goed gelukt met de beweging en dat schildje is zeer goed getimed Verder heb ik er niet veel op aan te merken. Reageren
Froop Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Volgens mij heb je die van mario niet zelf gemaakt. Hier staat ie op een andere host, maar al minimaal 8 dagen. Je hebt er alleen ownzord voor gezet. Bewerkt: 20 juli 2006 door Froop Reageren
~Mario~ Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Dat vindt ik niet zo knap werk van je dan! Een punt eraf Johan O. Bewerkt: 21 juli 2006 door searagent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.