Whoop Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) hallo Ik heb de ps2 versie van SA en ik vroeg me af of je met de pc versie een controller kon gebruiken. als dat niet zo is en je kan enkel met je toetsenbord spelen vraag ik mij af of je kan wandelen met je manneke zonder te lopen, rustig rijden of zacht remmen met je auto, of een zachte bocht nemen met een vliegtuig. kun je me ook ineens zeggen hoe je die tekst kopiert en boven jouw tekst zet? :$ Bewerkt: 20 juli 2006 door Whoop Reageren
SilverDust Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 halloIk heb de ps2 versie van SA en ik vroeg me af of je met de pc versie een controller kon gebruiken. als dat niet zo is en je kan enkel met je toetsenbord spelen vraag ik mij af of je kan wandelen met je manneke zonder te lopen, rustig rijden of zacht remmen met je auto, of een zachte bocht nemen met een vliegtuig. 1. L+Alt, Loop je even snel als de Peds 2. Rusting rijden niet mogelijk, Zacht remmen is dezelfde toets als acheruit rijden 3. Q en E, Kan je makkelijker bochten maken. (kleine bochtjes.) Met de Controller kan volgens mij ook, maar geen idee hoe Ik zoek wel even voor je. Besturings Topic Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 kun je me ook ineens zeggen hoe je die tekst kopiert en boven jouw tekst zet? :$ ja hoor! in een ander bericht zie je rechtbovenin van elk bericht het woord quote. klik daar op, dan kun je posten, en als je hem plaatst zie je het bericht van die andere erboven! Reageren
ikt Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Met de controller kan je: Zacht lopen. Rennen. Sprinten. Springen. Licht sturen. Moeilijker op een lange afstand aimen Reageren
VforV Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Ik heb de ps2 versie van SA en ik vroeg me af of je met de pc versie een controller kon gebruiken.als dat niet zo is en je kan enkel met je toetsenbord spelen vraag ik mij af of je kan wandelen met je manneke zonder te lopen, rustig rijden of zacht remmen met je auto, of een zachte bocht nemen met een vliegtuig. Ja hoor, dat kan. Vliegen gaat hierdoor een stuk makkelijker (tenminste, dat vind ik toch). Om te wandelen moet je de linker analoge stick lichtjes naar voor duwen - net zoals op de PS2 dus. Zacht remmen en rustig rijden kan helaas niet. Een zachte bocht nemen gaat hier wel (met een Gamepad). Je doet dan net zoals op de PS2: de linker analoge stick lichtjes naar links of naar rechts duwen. Dit kan voor alle voertuigen. Een nadeel op de PC is dat je als je een gamepad gebruikt, je niet alle knoppen kan instellen, omdat er simpelweg te weinig zijn dan. Het D-pad heeft bijvoorbeeld dezelfde functie als de linker analoge stick. Je kan dus bijvoorbeeld de toeter niet instellen op 'DOWN' of radiozender veranderen met "D-pad LEFT / RIGHT". Als je de controls op 'Joystick' zet en de knoppen hebt ingesteld heb je ook Auto-Aim. Maar ik vind de controller enkel handig bij het besturen van een voertuig. Te voet gebruik ik de muis en pijltjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.