Jump to content

Sace games pc

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb op www.gtagames.nl gezien dat je save games kan downloaden zoals 100% uit gespeelt,en als ik die donload en doe hem in de user files en start dan de game op dan staat hij niet bij loading weet iemand hoe dat kan! :?

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien heeft hij een andere naam bijvoorbeeld, Kip.b. Je hebt 8 Slotjes. Je kan hem het best in een leeg slotje doen. Is bijvoorbeeld slotje 6 leeg, wijzig dan de naam van de savegame in GTASAsf6.b. Daarna start je je Gta Sa op en veel plezier.

Wijzig hem in GTASAsf2.b

100% Savegame voor slotje 2: http://rapidshare.de/files/26381534/GTASAsf2.b.html

Bewerkt: door SilverDust

jah slotje 2 is ook leeg maar ik weet neit hoe ik hem er op krijg op die slotje?

Ik heb die van 100% en ik weet niet hoe ik dat op een slotje krijg het is een rar bestand en ik weet niet hoe ik hem naar .b krijg?

Bewerkt: door gerros14

Ik zal het nog wel even nader- toelichten. Je hebt op de computer 8- slotjes. Neem bijvoorbeeld slotje 1, dan krijg je deze naam: 'GTASAsf1.b' de 1 geeft hier het slotje aan dus als je die verandert naar bijvoorbeeld 2 dan krijg je bijvoorbeeld 'GTASAsf2.b'. Dan zul je ingame zien dat de savegame op slotje 2 staat. Je kan in totaal een cijfer- reeks van 1 t/m 8 gebruiken. Als je deze namen niet gebruikt dan ben je er zeker van dat hij niet zal gaan werken.

---

Je wilt graag een '.rar' (Winrar) bestand veranderen naar een '.b', maar ik ben bang dat het zo maar niet kan gebeuren. Je hebt hier een programma voor, want een .rar (Winrar) is een archief die je niet zo maar kan veranderen. Je kan dit programma ook wel vergelijken met .zip (Winzip), maar dan is dit net weer iets anders. Download Winrar vanaf 'deze' pagina en instaleer Winrar. Je zult nu als het goed is een plaatje op de '.rar' staan. Klik er tweemaal op en Winrar start, je ziet nu het '.b' in het programma staan. Sleep het uit het programma bijvoorbeeld naar het bureaublad, het programma zal de gegevens verwerken als dit klaar is kun je het gewoon afsluiten en heeft Winrar zijn best gedaan. Plaats de Savegame (.b) in de map: 'Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files' met de daarvoor bestemde namen, hoe je die instelt dat lees je hierboven.

Ik wens je veel succes met de vorderingen op het gebied van het instaleren van je Savegame. Verder wens ik je ook veel plezier met spelen en je kan altijd met vragen komen, want daar is dit forum voor uiteraard. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

hey gasten

ik heb ook wat problemen met een savegame ik heb echt vanalles gedaan maar steeds krijg ik het

begin weer weten jullie wat het kan zijn hoor ik dat graag

groete gtagek :sigaar::bonk:

Geplaatst:
hey gasten

ik heb ook wat problemen met een savegame ik heb echt vanalles gedaan maar steeds krijg ik het

begin weer weten jullie wat het kan zijn hoor ik dat graag

groete gtagek :sigaar::bonk:

Dan heb je grote kans dat je een verschillende versie neemt. Kijk goed naar wat de versie is van de savegame's en naar wat jouw gta voor versie heeft.

Dus als je versie 2 hebt, moet je geen savegame's van versie 1 nemen, en andersom.

Versie 1 heeft meer voordelen, je kunt bijvoorbeeld modden.

Als je jou gta een andere versie wilt maken, stel ik voor dat je hier eens een kijkje neemt. Dat is een tut hoe je dat moet doen. Thanks to Ruurd31 :).

Veel succes!

Groetjes, Dutchy3010

Geplaatst:

Het probleem is simpel te herkennen. Heb je het spel lang? Zoja, voor januari al? Dan heb je waarschijnlijk versie 1 of versie 1.1. Dit kun je herkennen door als je het spel opgestart hebt en in het eerste menu te kijken of er ergens version 1.1 (of iets in die richting) staat. Staat er niets heb je versie 1, als er version 1.1 of 2 hebt moet je een andere savegame gebruiken. Ik neem aan dat je een versie 1 savegame hebt gedownload (deze staan iets té veel online) dus hier kun je versie 2 savegamepakket downloaden. Gewoon downloaden en in Mijn Documenten zetten. Ik denk dat het probleem zo wel verholpen is :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...