Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek iemand die goed is in handling veranderen dus als je dat niet bent heeft het niet zoveel nut om verder te lezen... het zit zo:

ik heb een mod gedownload, de vice city mod, waar gta3 in vice city word veranderd, allemaal heel gaaf enz alleen er zit een monstertruck tussen met vreselijke handling namelijk hij valt heel snel om, dit is ook zo bij de chopper(motor) maar dat zal wel zo horen omdat het een motor is, nu vraag ik of iemand de handling van deze monstertruck een beetje kan verbeteren ik heb bijgevoegd:

de link naar vice city mod; http://www.gtamods.de/gta3_mods5.php

de bestanden van de monstertruck;

http://rapidshare.de/files/26380558/monstertruck.zip.html

de handling regel van de monstertruck zit in die bestanden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de monster ff voor je gedaan.

KLIK

Tip: MAAK EEN BACKUP VAN JE OUDE!

Bewerkt: door TcT MafIosO
Geplaatst:
No thnx! Check mijn vorige post voor dowload.
wat heb je precies veranderd dan? heb je zelf ook de monstertruck in je spel dan om het te testen enz?
Geplaatst:

Ik heb de monster handling van GTA SA gepakt en die erin gestopt, hij rijd als het goed is nu met die handling.

Ik heb de monster handling van GTA SA gepakt en die erin gestopt, hij rijd als het goed is nu met die handling.
ik heb hem zojuist getest, zette hem in me garage en toen ik de deur open deed zag ik dat ding voor mn ogen weg stuiteren, dus dit is niet de oplossing helaas :schater: misschien als iemand anders dit probeert eerst ff zelf testen :puh: maarja toch bedankt voor het proberen he ;) Bewerkt: door Delanoll

Ik zal de monster txd en dff van SA ook even geven, misschien doet hij het dan...

KLIK

Geplaatst:
Ik zal de monster txd en dff van SA ook even geven, misschien doet hij het dan...
nee want dan krijg ik de monstertruck uit sa en het is alleen de bedoeling dat de handling van mijn gta3 monstertruck word aangepast door iemand die dit kan, en dus niet word vervangen met een handling van sa want das een hele andere monstertruck, wat miss kan helpen is de handling van vc? of iemand anders past dit gwoon ff aan...
Geplaatst:

In VC zit geen monster, dus daar kun je niks mee. Als ik jou was zou ik die uit SA nemen, anders blijft hij stuiteren...

Geplaatst:
In VC zit geen monster, dus daar kun je niks mee. Als ik jou was zou ik die uit SA nemen, anders blijft hij stuiteren...
je kan toch niet zomaar de textures uit sa in gta3 plaatsen, de aantal stukjes (weet ff de goed benaming niet) enz zijn toch heel anders in die spellen?
Geplaatst:
woeps, vergeten! ik zal ze even veranderen...
ik dacht ik rijd eens naar de pan antlantic construction company om te kijken wat er daar gebeurt, kom aanrijden zie zo'n ding staan, loopt spontaan het spel vast :?

Ik heb de juiste monster txd en dff voor GTA3 in m'n vorige post gezet

Ik heb de juiste monster txd en dff voor GTA3 in m'n vorige post gezet
gaat niet, er zit geen monstertruck in gta3 maar de panantlantic is veranderd in de monstertruck dus dit gaat gwoon niet lukken zo ik wacht wel tot er iemand reageert die handlings goed kan veranderen. Bewerkt: door Delanoll

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...