Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit zou eigenlijk onder modding help moeten komen te staan.

Alle GTA 3/VC/SA handlings/DFF's/TXD's zijn verschillend, en werken dus niet op een andere GTA.

Dus als je BV de SA handeling neemt, stopt die in GTA VC, krijg je een crash.

Een GTA 3 DFF en TXD zullen op VC werken (ook andersom), mar omdat debestandstypen licht verschillen, vergroot de kans op bugs.

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek iemand die goed is in handling veranderen dus als je dat niet bent heeft het niet zoveel nut om verder te lezen... het zit zo:

ik heb een mod gedownload voor gta3, de vice city mod, waar gta3 in vice city word veranderd, allemaal heel gaaf enz alleen er zit een monstertruck tussen met vreselijke handling namelijk hij valt heel snel om, dit is ook zo bij de chopper(motor) maar dat zal wel zo horen omdat het een motor is, nu vraag ik of iemand de handling van deze monstertruck een beetje kan verbeteren ik heb bijgevoegd:

de link naar vice city mod; http://www.gtamods.de/gta3_mods5.php

de bestanden van de monstertruck;

http://rapidshare.de/files/26380558/monstertruck.zip.html

de handling regel van de monstertruck zit in die bestanden.

Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

Ik zal even kijken wat ik erkan aandoen. Maar veel kan ik niet beloven. ;) Ik edit men post wel als ik iets vind.

EDIT:

Probeer deze even, ik heb het wel zelf nog niet getest.

PANLANT 3000.0 2.3 4.5 1.3 0.0 0.2 -0.35 70 1.15 0.89 0.51 5 220.0 36.0 R P 10.0 0.52 0 30.0 1.9 0.13 0.40 0.56 45000 0.29 -0.16 0.5 0.6 208182 1 1
Geplaatst:
Ik zal even kijken wat ik erkan aandoen. Maar veel kan ik niet beloven. ;) Ik edit men post wel als ik iets vind.

EDIT:

Probeer deze even, ik heb het wel zelf nog niet getest.

PANLANT 3000.0 2.3 4.5 1.3 0.0 0.2 -0.35 70 1.15 0.89 0.51 5 220.0 36.0 R P 10.0 0.52 0 30.0 1.9 0.13 0.40 0.56 45000 0.29 -0.16 0.5 0.6 208182 1 1

wat heb je veranderd dan?

Geplaatst:

Het gewicht en de aandrijving enzo. Ik zou zeggen test het eens... Dan kunnen we verder zien als het niet goed werkt. Maar normaal zou hij nu goed moeten draaien. Hij moet ongeveer rijden gelijk de hotring racers in VC.

Geplaatst:
Het gewicht en de aandrijving enzo. Ik zou zeggen test het eens... Dan kunnen we verder zien als het niet goed werkt. Maar normaal zou hij nu goed moeten draaien. Hij moet ongeveer rijden gelijk de hotring racers in VC.
hij rijd idd beter, alleen als ik hem in me garage zet met adminconsole kan ik niet instappen, ik kan m dus alleen van de pan antlantic construction company halen, weet iemand hier nog een oplossing voor?
Geplaatst:

Geen idee. Ik denk dat dit aan de dummys ligt. En niet aan de handeling configuratie... Als je verstand hebt van dummies kijk die even na. Daarmee kan je probleem misschien verholpen zijn.

Geplaatst:
Geen idee. Ik denk dat dit aan de dummys ligt. En niet aan de handeling configuratie... Als je verstand hebt van dummies kijk die even na. Daarmee kan je probleem misschien verholpen zijn.
das al verholpen, ik kwam erachter dat ik de deuren zelf opslot had gedaan dmv een trainer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...