Swiggers Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 ik wil graag missie madd dogg overslaan want ik heb perongeluk een riot cheat gebruikt wie wil mij helpen alvast bedankt!
SummerBase Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Madd Dogg - Found! Ik heb de missie: 'Madd Dogg' gevonden op 'deze' website. Op deze website kun je de missie zoeken die je nodig hebt, bijvoorbeeld: Je kan een missie niet halen, maar je wilt het niet door een ander laten doen. Dan kan je kijken op de eerder genoemde site en dan kan je die vanaf die site downloaden dan krijg je vanaf die site een .zip (Winzip) de kun je gewoon openen met Windows of het daarvoor bestede programma 'Winzip'. Je pakt de Savegame gewoon uit het .zip (Winzip) bestand en plaats de Savegame (.b) in de map: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. In dit geval hoe jij alleen maar de Savegame die hier in de bijlage staat in de eerder genoemde map te plakken, want ik heb hem al voor je uit de .zip (Winzip) gehaald dus je de Savegame zo in de map schuiven/plakken en je kan gebruik maken van de Savegame. Veel succes en mochten er nog onduidelijkheden zijn, stel ze maar daar zijn ze natuurlijk voor. Bewerkt: 20 juli 2006 door SummerBase
Recommended Posts